Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38665
Название: Цифровізація професійної підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині та Україні: постановка проблеми
Другие названия: The digitalization of teacher professional training in the Republic of Poland, Hungary and Ukraine: the formulation of the problem
Авторы: Стойка, Олеся Ярославівна
Ключевые слова: інформаційні технології, наукові праці, освіта, професійна підготовка, цифровізація
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Стойка О.Я. Цифровізація професійної підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині та Україні: постановка проблеми / О.Я. Стойка // Неперервна професійна освіта: теорія і практика (Серія: Педагогічні науки). Вип. № 4 (69), 2021. – С. 86–93.
Серия/номер: Неперервна професійна освіта: теорія і практика;
Краткий осмотр (реферат): У статті сформульовано та визначено проблему цифровізації професійної підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині та Україні, висвітлено методи дослідження, розкрито методологічну та теоретичну основу дослідження, визначено джерельну базу дослідження. У процесі постановки проблеми дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми цифровізації вищої освіти; класифікація та узагальнення з метою виокремлення в процесах і явищах загальних рис для Республіки Польща, Угорщини та України щодо цифрової трансформації вищої освіти; порівняльний аналіз, виявлення та обґрунтування тенденцій цифровізації вищої освіти в досліджуваних країнах; емпіричні: вивчення нормативно-правової бази щодо цифровізації вищої освіти в Республіці Польща, Угорщині та Україні, документацій; порівняння за однією ознакою, за декількома ознаками; опис фактичної інформації з метою аналітичної інтерпретації та вивчення конкретних фактів і явищ. Визначено провідну ідею дослідження, яка базується на положенні про те, що системний порівняльний аналіз цифровізації професійної підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині та Україні потребує ґрунтовного монографічного дослідження цієї проблеми в кожній країні та обґрунтування критеріїв порівняння, які визначають напрями та зміст дослідження обраної проблеми в Республіці Польща, Угорщині та Україні. Ключові слова: інформаційні технології; наукові праці; освіта; професійна підготовка; цифровізація.
The article formulates and identifies the problem of digitalization of teacher training in the Republic of Poland, Hungary and Ukraine, highlights research methods, reveals the methodological and theoretical basis of the study, identifies the source base of the study. A set of general scientific methods is used in the process of setting research issues: theoretical: analysis and synthesis in order to determine the main directions of research on the problem of digitalization of higher education; classification and generalization in order to highlight in the processes and phenomena of common features for the Republic of Poland, Hungary and Ukraine on the digital transformation of higher education; comparative analysis, identification and substantiation of trends in digitalization of higher education in the given countries; empirical: study of the legal framework for the digitalization of higher education in the Republic of Poland, Hungary and Ukraine; comparison on one basis, on several bases; description of factual information for the purpose of analytical interpretation and study of specific facts and phenomena. The leading idea of the research is determined, which is based on the position that the system of comparative analysis of the digitalization of teacher training in the Republic of Poland, Hungary and Ukraine requires a thorough monographic study of this problem in each country and substantiation of comparison criteria that determine the direction and content of research on the chosen problem in the Republic of Poland, Hungary and Ukraine. Key words: digitalization; education; information technology; professional training; scientific work.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38665
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
250045-Article Text-573921-1-10-20211229 (2).pdf520.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.