Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38823
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Утьосов, Ян Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-24T13:17:52Z | - |
dc.date.available | 2022-01-24T13:17:52Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Утьосов Я.А. Формування соціальних компетентностей у підлітків з інтелектуальними порушеннями на базі освітніх і реабілітаційних установ // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія соціально-педагогічна. Випуск 34., 2020, С. 216–224 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38823 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено етапи та структуру експерименту, присвяченого формуванню соціальних уявлень у підлітків загальноосвітніх спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів як ключової компетентності нової української школи (НУШ). У рамках експерименту на базі спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів та НРЦ створено команду психолого-педагогічного супроводу формування соціальних компетентностей у підлітків. Діяльність команди буде забезпечувати комплексність й безперервність діагностико-корекційної, соціальної, психолого-педагогічної допомоги для створення оптимальних умов розвитку підлітків з інтелектуальними порушеннями та ефективної інтеграції їх у суспільство. Створення такої команди дасть можливість здійснювати психолого-педагогічний супровід корекційного навчання та виховання підлітків з інтелектуальними порушеннями й формування в них соціальних компетентностей. У статті прописано етапи експерименту: організаційно-підготовчий, діагностичний та формувальний. Визначено компоненти ключової компетентності та окреслено основні завдання: розвиток особистісно-орієнтованої сфери підлітків; забезпечення пізнавального розвитку та диференційованого підходу до кожного вихованця з урахуванням їх психофізичних можливостей; розвиток емоційно-вольової сфери підлітків з інтелектуальними порушеннями; розвиток мотиваційно-особистісної сфери; забезпечення корекційно-діагностичного підходу. Набуття компетентності стане фундаментом подальшої успішної соціалізації та адаптації підлітків з інтелектуальними порушеннями в суспільстві. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід, соціальне середовище, соціалізація, ключові компетентності, підлітки з інтелектуальними порушеннями. | uk |
dc.title | Формування соціальних компетентностей у підлітків з інтелектуальними порушеннями на базі освітніх і реабілітаційних установ | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Формування соціальних компетентностей у підлітків з інтелектуальними порушеннями на базі освітніх і реабілітаційних установ.pdf | 23.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.