Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаяш, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-01-25T09:41:10Z-
dc.date.available2022-01-25T09:41:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГаяш О.В. Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням : Методичні рекомендації / Укладач О. В. Гаяш. – Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2014. – 108 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38843-
dc.descriptionКожна дитина по-своєму унікальна, і потреби кожної дитини специфічні. Дитина з особливими освітніми потребами на сучасному етапі розвитку суспільства розглядається як особистість, яка має ті ж права, що й інші члени спільноти, але через особливості індивідуаль-ного розвитку їй необхідно надавати особливі освітні послуги. Завдяки сучасній комплексній допомозі у дітей з особливими потребами спостерігаються позитивні зміни в особистісно-мотиваційній, пізна-вальній, емоційно-вольовій сфері. Для успішної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами вчитель інклюзивного навчання, асистент вчителя повинен знати причини їхнього відставання, усвідомлювати необхідність у процесі формування знань і вмінь, опиратися на менш ушкоджені або збере-жені ланки їхньої особистості, вміти одночасно і допомагати, і вима-гати, бути лагідним і рішучим, фіксувати увагу не на промахах і по-милках, а на досягненнях, проявляти оптимізм і підтримувати віру у можливості дитини. Розроблені методичні рекомендації допоможуть удосконалити роботу з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного / ін-тегрованого навчання і полегшити працю педагога.uk
dc.description.abstractМетодичні рекомендації містять коротку характеристику розладів за нозологіями; рекомендації щодо організації та здійснення навчання дітей зазначеної категорії, корекції їх вад. Мета методичних рекомендацій – допомогти педагогам, які навча-ють дітей із особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчаль-них закладах. У методичних рекомендаціях розглядається питання здійс-нення корекційного навчання дітей із особливими освітніми потребами в класах з інклюзивним навчанням, специфіка роботи з дітьми даної категорії. Пропонується для використання в роботі керівникам загальноосвіт-ніх навчальних закладів, реабілітаційних центрів, фахівцям психолого-медико-педагогічних консультацій, педагогам, психологам, батькам.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгород, Інформаційно-видавничий цент ЗІППОuk
dc.subjectНавчання дітей з особливими освітніми потребамиuk
dc.subjectДіти з особливими освітніми потребами, поради вчителям, корекційна робота, порушенняuk
dc.titleПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ ЩОДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У КЛАСІ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМuk
dc.typeOtheruk
dc.pubTypeМетодичні рекомендаціїuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ГАЯШ Поради вчителям.pdf773.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.