Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38843
Название: | ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ ЩОДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У КЛАСІ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМ |
Авторы: | Гаяш, Оксана Володимирівна |
Ключевые слова: | Навчання дітей з особливими освітніми потребами, Діти з особливими освітніми потребами, поради вчителям, корекційна робота, порушення |
Дата публикации: | 2014 |
Издательство: | Ужгород, Інформаційно-видавничий цент ЗІППО |
Библиографическое описание: | Гаяш О.В. Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням : Методичні рекомендації / Укладач О. В. Гаяш. – Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2014. – 108 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Методичні рекомендації містять коротку характеристику розладів за нозологіями; рекомендації щодо організації та здійснення навчання дітей зазначеної категорії, корекції їх вад. Мета методичних рекомендацій – допомогти педагогам, які навча-ють дітей із особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчаль-них закладах. У методичних рекомендаціях розглядається питання здійс-нення корекційного навчання дітей із особливими освітніми потребами в класах з інклюзивним навчанням, специфіка роботи з дітьми даної категорії. Пропонується для використання в роботі керівникам загальноосвіт-ніх навчальних закладів, реабілітаційних центрів, фахівцям психолого-медико-педагогічних консультацій, педагогам, психологам, батькам. |
Описание: | Кожна дитина по-своєму унікальна, і потреби кожної дитини специфічні. Дитина з особливими освітніми потребами на сучасному етапі розвитку суспільства розглядається як особистість, яка має ті ж права, що й інші члени спільноти, але через особливості індивідуаль-ного розвитку їй необхідно надавати особливі освітні послуги. Завдяки сучасній комплексній допомозі у дітей з особливими потребами спостерігаються позитивні зміни в особистісно-мотиваційній, пізна-вальній, емоційно-вольовій сфері. Для успішної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами вчитель інклюзивного навчання, асистент вчителя повинен знати причини їхнього відставання, усвідомлювати необхідність у процесі формування знань і вмінь, опиратися на менш ушкоджені або збере-жені ланки їхньої особистості, вміти одночасно і допомагати, і вима-гати, бути лагідним і рішучим, фіксувати увагу не на промахах і по-милках, а на досягненнях, проявляти оптимізм і підтримувати віру у можливості дитини. Розроблені методичні рекомендації допоможуть удосконалити роботу з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного / ін-тегрованого навчання і полегшити працю педагога. |
Тип: | Other |
Тип публикации: | Методичні рекомендації |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38843 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГАЯШ Поради вчителям.pdf | 773.43 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.