Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38843
Назва: Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням
Автори: Гаяш, Оксана Володимирівна
Ключові слова: Навчання дітей з особливими освітніми потребами, Діти з особливими освітніми потребами, поради вчителям, корекційна робота, порушення
Дата публікації: 2014
Видавництво: Інформаційно-видавничий цент ЗІППО
Бібліографічний опис: Гаяш О.В. Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням : методичні рекомендації / укладач : О. В. Гаяш. – Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2014. – 108 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації містять коротку характеристику розладів за нозологіями; рекомендації щодо організації та здійснення навчання дітей зазначеної категорії, корекції їх вад. Мета методичних рекомендацій – допомогти педагогам, які навча-ють дітей із особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчаль-них закладах. У методичних рекомендаціях розглядається питання здійс-нення корекційного навчання дітей із особливими освітніми потребами в класах з інклюзивним навчанням, специфіка роботи з дітьми даної категорії. Пропонується для використання в роботі керівникам загальноосвіт-ніх навчальних закладів, реабілітаційних центрів, фахівцям психолого-медико-педагогічних консультацій, педагогам, психологам, батькам.
Опис: Кожна дитина по-своєму унікальна, і потреби кожної дитини специфічні. Дитина з особливими освітніми потребами на сучасному етапі розвитку суспільства розглядається як особистість, яка має ті ж права, що й інші члени спільноти, але через особливості індивідуаль-ного розвитку їй необхідно надавати особливі освітні послуги. Завдяки сучасній комплексній допомозі у дітей з особливими потребами спостерігаються позитивні зміни в особистісно-мотиваційній, пізна-вальній, емоційно-вольовій сфері. Для успішної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами вчитель інклюзивного навчання, асистент вчителя повинен знати причини їхнього відставання, усвідомлювати необхідність у процесі формування знань і вмінь, опиратися на менш ушкоджені або збере-жені ланки їхньої особистості, вміти одночасно і допомагати, і вима-гати, бути лагідним і рішучим, фіксувати увагу не на промахах і по-милках, а на досягненнях, проявляти оптимізм і підтримувати віру у можливості дитини. Розроблені методичні рекомендації допоможуть удосконалити роботу з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного / ін-тегрованого навчання і полегшити працю педагога.
Тип: Other
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38843
Розташовується у зібраннях:Навчально - методичні видання кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГАЯШ Поради вчителям.pdf773.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.