Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38843
Назва: | Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням |
Автори: | Гаяш, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | Навчання дітей з особливими освітніми потребами, Діти з особливими освітніми потребами, поради вчителям, корекційна робота, порушення |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Інформаційно-видавничий цент ЗІППО |
Бібліографічний опис: | Гаяш О.В. Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням : методичні рекомендації / укладач : О. В. Гаяш. – Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2014. – 108 с. |
Короткий огляд (реферат): | Методичні рекомендації містять коротку характеристику розладів за нозологіями; рекомендації щодо організації та здійснення навчання дітей зазначеної категорії, корекції їх вад. Мета методичних рекомендацій – допомогти педагогам, які навча-ють дітей із особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчаль-них закладах. У методичних рекомендаціях розглядається питання здійс-нення корекційного навчання дітей із особливими освітніми потребами в класах з інклюзивним навчанням, специфіка роботи з дітьми даної категорії. Пропонується для використання в роботі керівникам загальноосвіт-ніх навчальних закладів, реабілітаційних центрів, фахівцям психолого-медико-педагогічних консультацій, педагогам, психологам, батькам. |
Опис: | Кожна дитина по-своєму унікальна, і потреби кожної дитини специфічні. Дитина з особливими освітніми потребами на сучасному етапі розвитку суспільства розглядається як особистість, яка має ті ж права, що й інші члени спільноти, але через особливості індивідуаль-ного розвитку їй необхідно надавати особливі освітні послуги. Завдяки сучасній комплексній допомозі у дітей з особливими потребами спостерігаються позитивні зміни в особистісно-мотиваційній, пізна-вальній, емоційно-вольовій сфері. Для успішної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами вчитель інклюзивного навчання, асистент вчителя повинен знати причини їхнього відставання, усвідомлювати необхідність у процесі формування знань і вмінь, опиратися на менш ушкоджені або збере-жені ланки їхньої особистості, вміти одночасно і допомагати, і вима-гати, бути лагідним і рішучим, фіксувати увагу не на промахах і по-милках, а на досягненнях, проявляти оптимізм і підтримувати віру у можливості дитини. Розроблені методичні рекомендації допоможуть удосконалити роботу з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного / ін-тегрованого навчання і полегшити працю педагога. |
Тип: | Other |
Тип публікації: | Методичні рекомендації |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38843 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально - методичні видання кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГАЯШ Поради вчителям.pdf | 773.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.