Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38852
Название: Smart learning technologies in foreign language teaching
Другие названия: Смарт-технології навчання під час вивчення іноземної мови
Авторы: Nesterenko, Inna
Ключевые слова: смарт технології, викладання іноземної мови, платформа TED Talks, смарт освіта
Дата публикации: 2021
Издательство: Вид-во УжНУ “Говерла”
Библиографическое описание: Nesterenko, Inna Smart learning technologies in foreign language teaching / Inna Nesterenko // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 2 (49). – С. 116-119. – Рез. англ., укр. – Бібліогр.: с. 118-119 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Abstract. The article considers the issue of teaching a foreign language to students of high-level institutions. The purpose of the article is to investigate the educational potential of TED Talks as a powerful tool that can be eff ectively used for preparing future professionals to communicate in an academic and professional environment. The democratic, apolitical and unpredictable nature of the TED Talks platforms was emphasized, as well as the value of this project in expanding the students’ worldview. The signifi cance and relevance of the TED Talks project are substantiated. It is emphasized that the videos meet modern requirements for the formation of skills, competencies, and values, such as creativity, critical thinking, communicative visibility, media literacy, fl exibility, etc. The main methods used in the article are divided into theoretical (analysis, synthesis, comparison, generalization, modeling, classifi cation) and empirical (document analysis, expert survey). The advantages of using and the urgency of implementation TED Talks presentations as educational material in English classes are outlined; the usefulness for students' socio-cultural development, vocabulary expansion, improvement of listening, reading, speaking skills, as well as the ability to make presentations and note what is heard is revealed. The analysis of numerous videos allowed us to determine the main criteria for video selection. We concluded that one of the main tasks of modern education is to create a stable students’ motivation to acquire knowledge, the other is to fi nd new forms and tools for mastering this knowledge through creative solutions. The use of Smart learning technologies opens up many new opportunities in learning, which improve students' concentration, speed up a mastering of learning material and as a result, increase the success of each student. Key words: smart technologies; foreign language teaching; TED Talks platform; smart education.
У статті розглянуто питання вивчення іноземної мови студентами вищих навчальних закладів освіти. Мета статті – дослідити навчальний потенціал TED Talks як потужного інструменту, який можна ефек тивно використовувати при підготовці майбутніх фахівців до спілкування в академічному, професійному та ситуативному середовищі. Особливу увагу зосереджено довкола демократичного, аполітичного та неперед бачуваного характеру платформ TED Talks, а також підкреслено цінність цього проекту у розширенні світо гляду учасників освітнього процесу під час вивчення іноземної мови. Основні методи, що використовуються у статті, поділяються на теоретичні (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, моделювання, класифікація) та емпіричні (аналіз документів, опитування експертів). За допомогою вищеперерахованих методів обґрунтова но значущість та актуальність проекту TED Talks, а саме відповідність його відеоматеріалів сучасним вимо гам щодо формування навичок, компетенцій та цінностей, серед яких ми виділили: творчість, креативність, критичне мислення, комунікативні вміння, медіаграмотність, гнучкість тощо. У статті окреслено переваги використання та терміновість впровадження презентацій TED Talks як навчального матеріалу на уроках іно земної мови; розкрито їхню корисність для соціокультурного розвитку студентів, розширення словникового запасу, вдосконалення аудіювання, читання, мовлення, а також уміння робити презентації та нотувати почуте. Аналіз численних відеороликів дозволив визначити основні критерії відбору відео. Ми дійшли висновку, що одним із ключових завдань сучасної освіти є створення стійкої мотивації студентів отримувати нові знання, що, у свою чергу, ставить перед освітянами нові виклики, а саме знайти нові форми та інструменти для оволо діння цими знаннями за допомогою творчих рішень. Використання технологій розумного навчання відкриває багато нових можливостей під час вивчення іноземної мови, які покращують концентрацію учнів, прискорю ють засвоєння навчального матеріалу і, як наслідок, збільшують успіхи кожного учня.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38852
ISSN: 2524-0609
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (49) - 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SMART LEARNING TECHNOLOGIES IN FOREIGN LANGUAGE.pdf539.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.