Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/389
Title: Структура і зміст освітніх програм професійної підготовки перекладачів в університетах Німеччини
Other Titles: The structure and content of educational programmes of professional training of translators in Germany universities
Authors: Левицька, Наталія Валентинівна
Keywords: професійна підговка перекладачів, освітня програма, структура, зміст, цикл дисциплін, навчальний план
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Левицька, Н. В. Структура і зміст освітніх програм професійної підготовки перекладачів в університетах Німеччини [Текст] / Н. В. Левицька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 81–84. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 83 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті розглянуто особливості структури і змісту освітніх програм професійної підготовки перекладачів в Німеччині;охарактеризовано етапи їх створення; визначено концептуальні підходи до створення освітніх програм та основні цикли дис-циплін, що входять до їх складу. Ключові слова: професійна підговка переклада-чів, освітня програма, структура, зміст, цикл дис-циплін, навчальний план.
Description: The article deals with the structure and content of the education programmes and professional training of translators in Germany. The author of the article has characterized the stages of its working out, as well has defi ned conceptual approaches to creation of education programmes and basic cycles of subjects, included to them. Key words: translators professional training, education program, structure, curriculum, cycles of subjects.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/389
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.