Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38900
Назва: Організаційно-змістові аспекти академічної мобільності студентів у США
Інші назви: Organizational and content aspects of student academic mobility in the USA
Автори: Хоминець, Світлана Іванівна
Канюк, Олександра Любомирівна
Ключові слова: система вищої освіти США, академічна мобільність, інтернаціоналізація вищої освіти, програми академічної мобільності
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вид-во УжНУ “Говерла”
Бібліографічний опис: Хоминець, Світлана Іванівна Організаційно-змістові аспекти академічної мобільності студентів у США / Світлана Іванівна Хоминець, Олександра Любомирівна Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 2 (49). – С. 228-231. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 231 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. Інтеграційні процеси, які відбуваються в сучасному суспільстві не оминули й систему вищої освіти. Формується єдиний світовий освітній простір, що виражається, насамперед у координації освітніх стандартів, програм, підходів до підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти різних країн. Інтеграція системи вітчизняної вищої освіти у світовий освітній простір є фактором її інтернаціоналізації та зумовлює зростання академічної мобільності студентів, значний досвід реалізації якої має вища школа США. Метою статті є дослідження організаційно-змістових аспектів академічної мобільності студентів у вищій школі США. Методи дослідження: аналіз і синтез психолого-педагогічної літератури, вивчення досвіду діяльності провідних американських університетів у контексті академічної мобільності, систематизація, узагальнення. Встановлено, що основними цілями академічної мобільності студентів у США є оволодіння здобувачами професійною та міжкультурною компетенціями, придбання культурного досвіду країни перебування через навчання за програмами академічної мобільності, підготовку у літніх і вечірніх мовних школах, виконання проекту, дослідження.
Abstract. The integration processes, taking place in modern society, impact the system of higher education. The united world educational environment is being formed, demonstrating the coordination of educational standards, programmes, approaches to the training of future specialists in higher educational institutions of various countries. The integration of the system of Ukrainian higher education into the world educational environment determines the growth of academic mobility of students, for which the USA higher education is famous about. The aim of the article is to study the organizational and aontent aspects of academic mobility of students in the USA higher education. Research methods applied: analysis and synthesis of psychological and pedagogical literature; study of experience of particular American universities in the context of academic mobility, systematization, and generalization. Internationalization has been defi ned as one of the most important principles of academic mobility organization in the USA. Internationalization is a process in which the goals, functions and organization of educational services acquire an international dimension. This process involves the integration of national education systems, defi ning and development of general and universal concepts and components of their functioning, i.e. those principles that form the basis of diversity of national cultures, contribute to their mutual enrichment and provide systemic changes in higher education. Academic mobility is a form of organization of the educational process (in particular, by distance learning means), which provides the opportunity to study, teach, train or carry out research in another educational institution, even abroad, resulting in self-realization in learning and professional activities. The temporary study in other institutions of higher education is a characteristic feature of academic mobility of students. The main goals of academic mobility of students in the USA are the acquisition of professional and intercultural competencies, cultural experience of the host country through training in academic mobility programmes, in summer and evening language schools, project implementation, and research. Key words: higher education system; academic mobility; internationalization of higher education; academic mobility programmes; the USA.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38900
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (49) - 2021
Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЗМІСТОВІ АСПЕКТИ.pdf541.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.