Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39028
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГазуда, Леся Михайлівна-
dc.contributor.authorВолощук, Надія-
dc.contributor.authorСойма, Світлана Юріївна-
dc.date.accessioned2022-02-01T12:05:26Z-
dc.date.available2022-02-01T12:05:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГазуда Л.М., Волощук Н.Ю., Сойма С. Управлінський аспект розвитку аграрного брендингу / Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом: збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 21 квітня 2021р.) – Ужгород: електронне видання, 2021. – С.97-98.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39028-
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом;-
dc.titleУправлінський аспект розвитку аграрного брендингуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.pdf632.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.