Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39028
Название: Управлінський аспект розвитку аграрного брендингу
Авторы: Газуда, Леся Михайлівна
Волощук, Надія
Сойма, Світлана Юріївна
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Газуда Л.М., Волощук Н.Ю., Сойма С. Управлінський аспект розвитку аграрного брендингу / Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом: збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 21 квітня 2021р.) – Ужгород: електронне видання, 2021. – С.97-98.
Серия/номер: Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом;
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39028
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.pdf632.71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.