Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39221
Назва: Учитель: виміри професійного становлення і міжнародної освіти
Інші назви: Teacher: dimensions of professional development and international education
Автори: Товканець, Оксана Сергіївна
Tovkanets, Oksana
Бернатова, Р.
Авшенюк, Н.
Костіна, Л.
Крушевська, О.
Лещ-Крисяк, А.
Постригач, Н.
Огієнко, О.
Теренко, О.
Годлевська, К.
Молнар, Т.
Лалак, Н.
Горват, М.
Кузьма-Качур, М.
Лавренова, М.
Мочан, Т.
Герцовська, Н.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Редакційно-видавничий центр МДУ
Бібліографічний опис: Учитель: виміри професійного становлення і міжнародної освіти: монографія / Товканець Г.В. та колектив авторів / За заг.ред. Товканець Г.В. – Мукачево: Редакційно-видавничий центр МДУ, 2019. - 323 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо ролі вчителя у формуванні європейського і міжнародного співтовариства та педагогічної професії в соціально-економічному просторі. Адресується фахівцям, які займаються науковою і професійно-педагогічною діяльністю з означеної проблеми у вищій школі, докторантам, аспірантам та студентам педагогічних спеціальностей, усім, хто цікавиться сучасними проблемами розвитку педагогічної освіти і професійної підготовки.
The monograph presents the results of research and research on the development of pedagogical education and training in the modern socio-cultural environment. The theoretical and methodological principles of professional training of future specialists in the field of pedagogy and a practical approach to formation of the readiness of the future teacher of elementary school to professional activity are considered. Collective monograph is addressed to specialists who are engaged in scientific and professional-pedagogical activities on the identified problem in high school, doctoral students, postgraduate students and students of pedagogical specialties, all those who are interested in modern approaches to pedagogical education and vocational training.
Тип: Text
Тип публікації: Монографія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39221
ISBN: 978-617-7495-22-1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Collective_monograph_Teacher_dimensions_professional_formation.pdf4.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.