Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39232
Назва: Стратегічні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій у вищій європейській школі на початку ХХІ століття
Інші назви: Strategic directions of information and communication technologies development in the high european school at the beginning of the ХХІ century
Автори: Товканець, Оксана Сергіївна
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, вища школа, стратегія розвитку
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Товканець О.С. Стратегічні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій у вищій європейській школі на початку ХХІ століття / О.С. Товканець // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2018. – Том 66. – №4.- С. 14-23.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні стратегічні аспекти розвитку інформаційно- комунікаційних технологій у європейській вищій школі. Проаналізовано документи Ради Європи з проблем стратегії, визначено шляхи впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на національному та міжнародному рівнях, що дозволить забезпечити конкурентоздатність знань і компетентностей майбутніх фахівців, які зроблять внесок в інновації для успішного виходу на європейський ринок праці. Підкреслено, що основою сучасного інформаційного середовища ЗВО є сукупність видів забезпечення (технічного, програмного, інформаційного, методичного, організаційного), які забезпечують взаємодію учасників освітнього процесу,реалізацію педагогічних технологій і алгоритмів управління освітнім процесом, підтримку інноваційної та наукової діяльності. Визначено стратегічні напрями впровадження ІКТ у ЗВО у Словенії: розробка і тестування інноваційних педагогічних підходів, моделей і стратегій виховання і навчання; створення відкритої платформи ІКТ, електронного контенту, послуг, педагогічних концепцій і підходів, моделей мотиваційних механізмів, хмарних технологій в освітньому просторі, оновлення освітньої мережі, створення синергетичного, міждисциплінарного середовища для партнерства всіх зацікавлених сторін; забезпечення високого рівня цифрової компетентності та використання ІКТ у рамках всієї системи освіти, сприяння підвищенню ключового значення компетентностей в загальній, вищій освіті та освіті дорослих: упровадження електронного навчання у вищій школі як способу реалізації завдань формальної освіти, розширення використання електронного навчання у неформальній освіті; забезпечення якості реалізації стратегії розвитку ІКТ на основі регулярного вимірювання та оцінки, поліпшення результатів аналізу показників впливу ІКТ на навчання та освіту на національному рівні, порівняльного аналізу на міжнародному рівні, забезпечення впровадження міжнародних стандартів якості та порівнянності показників ІКТ в освіті. Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології; вища школа; стратегія розвитку.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39232
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdf226.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.