Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39269
Назва: Міжнародні нормативно-правові акти та їх вплив на підготовку фахівців з освітнього менеджменту в європейській вищій школі
Автори: Товканець, Оксана Сергіївна
Ключові слова: нормативно-правові документи, підготовка фахівців з освітнього менеджменту, європейська вища школа
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Товканець О.С. Міжнародні нормативно-правові акти та їх вплив на підготовку фахівців з освітнього менеджменту в європейській вищій школі / О. С. Товканець // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2016. - Вип. 1. - С. 93-103.
Серія/номер: Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається проблема нормативно-правового забезпечення європейської освіти. Зосереджено увагу на документах Ради Європи, ЮНЕСКО стосовно регулювання освітньої діяльності та врахування їх вимог у підготовці фахівців з освітнього менеджменту. Обгрунтовано вплив нормативних актів на формування змісту підготовки фахівців з менеджменту освіти в європейських країнах. Визначені перспективи розвитку автономності освітніх установ, що полягають в розробці управлінських концепцій, виявлення можливості їх реалізації. Зазначено, що роль керівництва полягає у забезпеченні балансу в поділі повноважень всередині установи і в першу чергу відповідальності за всю діяльність освітньої установи. Ключові слова: нормативно-правові документи, підготовка фахівців з освітнього менеджменту, європейська вища школа.
The article is devoted to the problems of European education legal and regulatory issues. The emphasis has been made on the documents of the Council of Europe, UNESCO which deal with the regulation of educational activities and consider the standards of the educational management training. The given article has grounded the impact of legal acts on shaping the educational management training content in European countries. The perspectives of educational institutions’ autonomy and the development of concept management have been identified, along with the opportunities of its implementation. It has been noted that the role of the board is to ensure the balance during the division of duties in the institution and it holds prime responsibility for all its activities. Key words: legal documents, legal acts, educational management training, European higher education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39269
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OD_2016_1_14.pdf423.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.