Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39366
Назва: Метод проєктів як засіб індивідуалізації навчання іноземної мови (на прикладі новогрецької мови та її діалектів)
Інші назви: Project method as a means of individualization of foreign language learning (on the example of Modern Greek and its dialects)
Автори: Рожкова, Ірина
Ключові слова: метод проєктів, новогрецька мова, індивідуалізація навчання, міждисциплінарна діяльність, полікультурне суспільство, викладання іноземної мови, project method, Modern Greek language, multicultural society, foreign language teaching, interdisciplinary activity, individualization of education
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім “Гельветика»
Бібліографічний опис: Рожкова І. Метод проєктів як засіб індивідуалізації навчання іноземної мови (на прикладі новогрецької мови та її діалектів)// Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 1(19). Відп. ред. Фабіан М.П. - Ужгород: Видавничий дім “Гельветика”. 2021. – С. 256-264
Серія/номер: Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 1(19);
Короткий огляд (реферат): У глобалізованому середовищі сучасного суспільства знань розвиток умінь та навичок набуває першорядного значення для зв’язку освіти з ринком праці. Із цієї причини навчальні програми багатьох країн реформуються, впроваджуються інноваційні підходи до навчання, яке покликане сприяти розвитку спілкування іноземними мовами. У цьому контексті авторка статті намагається дослідити, як реалізується метод проєкту, мотивацію участі, ставлення та сприйняття здобувачів освіти та викладачів до нього, а також його внесок у навчання іноземних мов та розвиток навичок здобувачів. Авторка статті зосереджується на політиці викладання мов на прикладі новогрецької на європейському та загальногрецькому рівнях, на теоріях навчання та викладання, пов’язаних із проєктом, на реалізації проєкту в епоху сучасних цифрових технологій навчання. Статтю присвячено методу проєктів як одному із засобів індивідуалізації навчання іноземних мов на прикладі новогрецької мови як другої або іноземної та її діалектів. Підкреслено, що метод проєктів демонструє певну сукупність навчально-пізнавальних прийомів, які дають змогу вирішити ту чи іншу проблему в результаті самостійних дій учнів/здобувачів освіти з обов’язковою презентацією цих результатів. У статті зроблено акцент на методі проєктів як сучасній педагогічній технології, яка передбачає сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів, творчих за своєю суттю. Проаналізовано досвід сучасних освітян Греції та Кіпру стосовно застосування методу проєктів під час навчання/викладання іноземної мови на прикладі новогрецької та її діалектів. Дослідження окреслює коло питань та надає певні поради щодо реалізації методу проєктів шляхом його інституціоналізації та відкриває горизонти для подальших досліджень.
In the globalized environment of knowledge-based society, competence and skill development acquires great importance to linking education with the labor market. For this reason, the curricula of many countries 257 are reformed, innovative teaching and learning approaches are implemented, and communication in foreign languages is promoted. In this context, the article attempts to look into project implementation at students and teachers motivation and attitudes toward it, as well as project contribution to foreign language teaching and skill development. Literature review focuses on language education policy in the Greek and European context, project-related learning and teaching approaches, project implementation in the digital era. The present article deals with the method of projects as one of the means of individualization of teaching foreign languages on the example of Modern Greek as a foreign language and its dialects. The author emphasizes that the project method demonstrates a certain set of educational and cognitive techniques that allow to solve a problem as a result of independent actions of students with the mandatory presentation of these results. The article emphasizes the method of projects as a modern pedagogical technology that provides a set of research, search, problem-solving methods, creative in nature. Special attention was paid to the experience of modern educators in Greece and Cyprus on the application of the project method in teaching / learning a foreign language on the example of Modern Greek and its dialects. The research raises concerns, provides guidance for project implementation and opens horizons for further research.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39366
ISSN: 2617-3921
Розташовується у зібраннях:Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 1(19) 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод проєктів як засіб індивідуалізації.pdf329 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.