Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39391
Название: Соціальні мережі як сучасний інструмент навчання іноземної мови
Другие названия: Social networks as a modern tool of teaching foreign language
Авторы: Бужиков, Роман
Доній, Вікторія
Ключевые слова: навчання іноземної мови, засоби навчання, студент, інформаційно-комунікаційні технології, соціальні мережі
Дата публикации: 2021
Издательство: Видавничий дім “Гельветика”
Библиографическое описание: Бужиков Р., Доній В. Соціальні мережі як сучасний інструмент навчання іноземної мови / Р. Бужиков., В. Доній // Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 1(19). Відп. ред. Фабіан М.П. - Ужгород: Видавничий дім “Гельветика”. 2021. – С. 202-210
Серия/номер: Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 1(19);
Краткий осмотр (реферат): Сучасний освітній процес передбачає активне використання інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють створенню продуктивного навчального середовища між студентом і викладачем. Суб’єкти освітнього процесу закладу вищої освіти мають вільний доступ до інформаційного забезпечення, змогу оперативно передавати й отримувати знання, навчатися дистанційно, бути комунікабельним й вповні користуватися новітніми інформаційними технологіями. Електронні навчальні посібники, відеоматеріали, онлайн-тренажери, спеціалізовані навчальні платформи, програми та додатки, а також соціальних мережі є складовими частинами інформаційно-технологічного інструментарію сучасного викладача іноземної мови. Студент як активний користувач соціальних мереж може послуговуватися цими ресурсами не лише з розважальною метою, а й здобувати знання навички спілкування з іноземної мови. У статті розглянуто поняття «соціальні мережі» в контексті сучасного освітнього середовища. Визначено роль та значення соціальних мереж як додаткового інструменту навчання. З’ясовано дидактичні характеристики таких соціальних мереж, як Lang-8, Mylanguageexchange, Іnterpals, Youtube, Facebook, Instagram, TikTok. Увагу закцентовано на окремих можливостях та перевагах використання соціальних мереж сучасним викладачем. Так, платформа Lang-8 орієнтована на спілкування в текстовому форматі, вдосконалення орфографічних та пунктуаційних вмінь та покращення рівня граматики. Сервіси MyLanguageExchange, Іnterpals є ефективними інструментами для розвитку усного мовлення. У віртуальному освітньому просторі YouTube є змога закріпити й потренувати граматичні навички, поповнити словниковий запас, покращити вимову, розширити світогляд. Добираючи оригінальні завдання, унікальне мовне середовище можна створити в популярних мережах Instagram, Facebook, TikTok та посилити інтерес студентів до вивчення іноземної мови. Установлено, що використання соціальних мереж є ефективним інструментом вивчення іноземної мови, що прискорює процес вивчення та підвищує рівень зацікавленості в дисципліні.
The modern educational process involves the active use of information and communication technologies that contribute to create a productive educational environment between a student and a teacher. The subjects of the educational process have access to information support. They can quickly transfer and receive knowledge, to study in distance, use the latest information technologies fully. Electronic textbooks, video materials, online trainers, specialized training platforms, programs and applications and social networks are information and technological tools of a modern teacher of foreign language. The student as an active user of social networks can use these resources not only with entertainment purposes, but also to get knowledge of foreign language and communicative skills. The article deals with the concept of social networks in the context of the modern educational environment. The role and significance of social networks as an additional tool of training have been determined. The didactic characteristics of such social networks as Lang-8, MyLanguageExchange, Interpals, YouTube, Facebook, Instagram, Tiktok are defined. Attention is paid to opportunities and advantages of using social networks by the modern teacher. For example, the platform Lang-8 is focused on communicating in a text format, improving spelling punctuation and grammar. Services MyLanguageExchange, INTERPALS are effective tools for the development of spoken language. The virtual educational space of YouTube is able to practice grammatical skills, renew the vocabulary, improve pronunciation and broaden horizons. Unique language environment can be created in the popular Instagram, Facebook, Tiktok networks with original tasks. It can motivate students to study a foreign language. It has been established that the use of social networks is an effective tool for teaching a foreign language.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39391
ISSN: 2617-3921
Располагается в коллекциях:Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 1(19) 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Соціальні мережі як сучасний інструмен.pdf357.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.