Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39393
Назва: Формування іншомовної компетенції в майбутніх економістів на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням
Інші назви: Formation of foreign competence in future economists at classes of foreign language for specific purposes
Автори: Брутман, Анна
Наумчук, Тетяна
Ключові слова: іншомовна компетенція, іноземна мова за професійним спрямуванням, заклад вищої освіти, студент економічного профілю
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім “Гельветика”
Бібліографічний опис: Брутман А., Наумчук Т. Формування іншомовної компетенції в майбутніх економістів на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням / А. Брутман, Т. Наумчук // Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 1(19). Відп. ред. Фабіан М.П. - Ужгород: Видавничий дім “Гельветика”. 2021. – С. 194-202
Серія/номер: Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 1(19);
Короткий огляд (реферат): Незважаючи на значний науковий інтерес до проблем професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти, питанням формування іншомовної компетентності у студентів економічного профілю на заняттях «Іноземна мова за професійним спрямуванням» не приділено належної уваги, що зумовлює актуальність дослідження. Мета статті полягає в розкритті особливостей та умов формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі опанування іноземної мови за професійним спрямуванням. Об’єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх економістів. Предмет дослідження – науково-методичні засади формування іншомовної компетентності в майбутніх економістів на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Для досягнення мети використано теоретичні (аналіз, узагальнення, систематизація, зіставлення різних поглядів на досліджувану проблему, моделювання) та емпіричний (спостереження) методи. У нашому дослідженні іншомовну компетентність майбутніх економістів визначено як інтегративну системно-ціннісну та особистісно-професійну якість, що базується на спеціальних іншомовних знаннях та вміннях, ціннісному ставленні до майбутньої професійної комунікативної діяльності в усній та письмовій формах на різноманітну загальну й професійну (економічну) тематику. Вагоме місце у процесі іншомовної підготовки майбутніх економістів займає інтеграція методів навчально-професійної діяльності (презентації, проблемного навчання, ділових ігор, тренінгові вправи, кейс-метод). Вагому роль відіграє взаємодія форм освітнього процесу під час опанування іноземної мови за професійним спрямуванням, що передбачає поєднання традиційних форм професійної та мовної підготовки майбутніх економістів у закладі вищої освіти з інноваційними підходами до організації освітнього процесу. Перспективи подальшого дослідження іншомовної компетентності полягають у розробці моделі формування іншомовної професійної компетентності на основі застосування змішаного навчання на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням.
Despite considerable scientific interest in professional training of specialists at higher educational establishments, formation of foreign language competence in students of economic specialities at classes of foreign language for specific purposes is not studied properly causing the relevance of this research. The purpose of the article is to define the features and conditions for the formation of professional competence in future economists at mastering foreign language for specific purposes. The object of research is the process of professional training of future economists. The subject of research is scientific and methodical principles of formation of foreign competence in future economists at classes of foreign language for specific purposes. The theoretical (analysis, generalization, systematization, comparison of different views on the problem, modelling) and empirical (observation) methods are used to achieve the purpose of the article. In the article, the international competence of future economists is defined as an integrative system-value and personal-professional quality based on special foreign knowledge and skills, valuable attitude towards future professional communicative activities in oral and written forms to a variety of general and professional (economic) topics. An important place in foreign-language training of future economists is the integration of methods in educational and professional activity (presentations, problematic training, business games, training exercises, case method). A significant role in mastering foreign language for specific purposes is for the interaction of forms in the educational process, which involves a traditional combination of professional and language training with innovative approaches to the organization of the educational process at higher educational establishments. The prospect for further research of foreign competence is the development of a model for the formation of foreign professional competence based on the use of blend learning at classes of foreign language for specific purposes.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39393
ISSN: 2617-3921
Розташовується у зібраннях:Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 1(19) 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування іншомовної компетенції.pdf325.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.