Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39396
Title: Формування лексичної німецькомовної компетентності у процесі самостійної роботи студентів
Other Titles: Formation of lexical German language competence in the process of independent work of students
Authors: Ленюк, Наталя
Ізмайлова, Оксана
Keywords: німецька мова, термін, засоби навчання, іншомовна компетентність, самостійна робота, лексика за професійним спрямуванням, german language, teaching aids, foreign language competence, term, vocabulary for professional purposes, independent work
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім “Гельветика”
Citation: Ленюк Н., Ізмайлова Н. Формування лексичної німецькомовної компетентності у процесі самостійної роботи студентів/ Н. Ленюк ., Н. Ізмайлова // Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 1(19). Відп. ред. Фабіан М.П. - Ужгород: Видавничий дім “Гельветика”. 2021. – С. 240-246
Series/Report no.: Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 1(19);
Abstract: У статті подано аналіз проблеми формування лексичної німецькомовної компетентності в контексті організації ефективної самостійної роботи студентів. Розглянуто різні підходи до визначення поняття «самостійна робота». Ураховуючи теоретичні напрацювання вчених та результати власного практичного досвіду, встановлено, що формування лексичної німецькомовної компетентності у процесі самостійної роботи спрямоване на вирішення методичних завдань, а саме інтенсивне введення нового лексичного матеріалу у вигляді блоків; закріплення введеного матеріалу на репродуктивному рівні; актуалізацію матеріалу в текстах за професійним спрямуванням із метою оволодіння комунікативними вміннями. Основна увага приділяється вирішенню проблеми відбору лексики за професійним спрямуванням, створенню системи керування самостійною роботою студентів. Метою цієї статті є виділення особливостей формування іншомовної лексичної компетентності у процесі самостійної роботи студентів нелінгвістичних спеціальностей. Визначено, що лексичний матеріал за професійним спрямуванням складається зі спеціальної, загальнонаукової та загальновживаної лексики. З’ясовано, що опанування студентами іноземної лексичної компетентності є важливою передумовою успішності їхньої майбутньої діяльності як спеціалістів, здатних у процесі самостійної діяльності підвищувати свій професійний рівень. Розглянуто теоретичні основи керування самостійною роботою студентів на нелінгвістичних спеціальностях. Під час формування лексичної компетентності з німецької мови потрібно враховувати вимоги, які висуваються до вправ для самостійної роботи студентів. Головною перевагою сучасної професійної підготовки майбутніх спеціалістів є раціональне використання часу, відведеного на вивчення лексичного матеріалу у процесі самостійної роботи.
The article presents an analysis of the problem of formation lexical German-language competence in the context of organizing effective independent work of students. Different approaches to the definition of "independent work" are considered. Taking into account the theoretical achievements of scientists and the results of their own practical experience, it is established that the formation of lexical German-language competence in the process of independent work is aimed at solving methodological problems, namely intensive introduction of new lexical material in blocks; consolidation of the introduced material at the reproductive level; actualization of material in professional texts in order to master communication skills. The main attention is paid to the solving the problem of selection the professional vocabulary, creation the system of independent work management of students. The purpose of this article is to determine the features of foreign language lexical competence formation in the process of independent work in non-linguistic specialties. It is determined that the professional lexical material consists of special, general scientific and commonly used vocabulary. It was found that the acquisition of foreign lexical competence by students is an important prerequisite for the success of their future activities as specialists who are able to improve their professional level in the process of independent activity. The theoretical bases of independent work management of students are considered in the article. It is necessary to take into account the requirements for exercises for independent work of students. The main advantage of modern professional training of future specialists is the rational use of time devoted to the study of lexical material in the process of independent work.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39396
ISSN: 2617-3921
Appears in Collections:Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 1(19) 2021



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.