Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39534
Название: Індустрія моди в публічній дипломатії України та Республіки Польща: порівняльний аналіз
Другие названия: Fashion industry in public diplomacy of Ukraine and The Republic of Poland: a comparative analysis
Авторы: Паніна, І.Г.
Парчевська, В.В.
Ключевые слова: мода, індустрія моди, модна дипломатія, публічна дипломатія, культурна дипломатія, брендинг, Україна, Польща
Дата публикации: 2021
Издательство: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Парчевська І.Г., Парчевська В.В. Індустрія моди в публічній дипломатії України та Республіки Польща: порівняльний аналіз / І.Г. Паніна, В.В. Парчевська // Регіональні студії. – Ужгород, Видавничий дім «Гельветика». Вип. 24. – 2021. – С.140-147.
Серия/номер: Регіональні студії;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано взаємозв’язок між індустрією моди та публічною дипломатією на прикладі України та Польщі. Авторки окреслюють роль моди в політиці, розглядають моду як інструмент публічної дипломатії та характеризують її специфічні функції в національному брендингу. Дослідження спирається на розширений під- хід до поняття «fashion dilomacy», який передбачає залучення широкого кола стейкхолдерів для просування певних ідей і повідомлень про державу через моду. Відзначено, що просування позитивного міжнародного іміджу Польщі та України у 2000-х рр. не передбачало включення моди до сфери зовнішньої політики. Авторки роблять порівняння залученості індустрії моди до реалізації публічної дипломатії в Україні та Польщі, аналізуючи діяльність успішних дизайнерів і найбільш знакові фешн-події. Підкреслюється, що Україна є визнаним лідером у сфері моди в регіоні Центрально-Східної Європи. У статті зроблено важливий акцент на можливостях і перспективах залучення моди у процес інформування зарубіжної аудиторії про Україну та Польщу і протидії негативним стереотипам, просування позитивного наративу і популяризації національних символів. Приділено також значну увагу Стратегії публічної дипломатії України та потенціалу фешн-індустрії у промоції позитивного іміджу й України, і Польщі. Авторки пода- ють у статті кілька сюжетів, пов’язаних із розвитком індустрії моди в часи пандемії, а також наголошують на попу- лярності екологічних трендів, які дозволяють через моду представляти державу як екосвідому та сучасну. Стаття завершується окресленням перспектив подальших досліджень. Відзначаючи важливість оцінки поєднання модної індустрії з іншими інструментами публічної дипломатії, авторки наголошують на необхідності дослідити питання взаємодії приватного і державного секторів у просуванні модних брендів із метою промоції держави на міжнародній арені. Ключові слова: мода, індустрія моди, модна дипломатія, публічна дипломатія, культурна дипломатія, брендинг, Україна, Польща.
The article discusses correlations between fashion industry and public diplomacy by the case of Ukraine and Poland. The authors provide information on a role of the fashion in politics, consider the fashion as a tool of public diplomacy and characterize its specific functions in nation branding. It was noted that the fashion had not been included in the foreign policy and promotion of a positive international image in 2000’s. The authors compare the launch of the fashion industry in the implementation of public diplomacy in Ukraine and Poland analyzing the activity of fashion designers and the most important events. The article focuses the reader’s attention on opportunities and challenges of implementation the fashion in providing information about Ukraine and Poland to the foreign audience and at the same time in resistance to negative stereotypes, promoting a positive rhetoric and national symbols. The article focuses on the Strategy of the Public Diplomacy of Ukraine and concentrates on the issue of the fashion industry potential in the promotion of a positive international image of Ukraine and Poland. The authors provide examples of successful collaboration practices concerning the development of the fashion in the pandemic times and also highlight the popularity of ecological trends which help to represent the state as a contemporary and ecological-responsible by using the fashion. The article concludes by outlining prospects for further research. Noting the importance of estimate of mixing the fashion industry with other tools of public diplomacy, the authors stress that it is essential to research the issue of public and private sectors in promoting fashion brands with the view to advancing a state on the international scene. Key words: fashion, fashion industry, fashion diplomacy, public diplomacy, cultural diplomacy, branding, Ukraine, Poland.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39534
Располагается в коллекциях:Регіональні студії №24 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
22.pdf376.48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.