Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39568
Назва: Використання впливу комунікацій у політичній рекламі
Інші назви: Using the influence of communications in political advertising
Автори: Бабіна, В.О.
Ключові слова: політична реклама, політичні технології, комунікаційні технології, політичний піар, політична діяльність, пропаганда
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Бабіна В.О. Використання впливу комунікацій у політичній рекламі / В.О. Бабіна // Регіональні студії. – Ужгород, Видавничий дім «Гельветика». Вип. 27. – 2021. – С.14-18.
Серія/номер: Регіональні студії;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується феномен комунікаційних технологій – політична пропаганда, реклама та PR. Нині в кон- тексті складних, комунікативних компонентів політики зростає роль комунікації в політичному процесі, що зумовлює увагу до питання політичної комунікації, яка є різновидом політичної комунікації, політичних відносин. Політична реклама є однією з форм комунікації в сучасному суспільстві. Це одне з найяскравіших і суперечливих явищ сучас- ної України останніх років. Досліджувана тема має велику суспільно-політичну актуальність, оскільки в сучасному суспільстві стрімко зростає значення такого соціального явища, як спілкування. Така позиція цілком закономірна, оскільки глобальна трансформація суспільства супроводжується не лише проникненням комунікації в усі сфери суспільного життя, виникненням і розвитком своєрідної структури та якісно нових комунікаційних процесів, а й гли- боким переосмисленням характеру змін у соціально-комунікаційній сфері, місця і ролі спілкування в розвитку сус- пільства, його впливу на характер суспільних відносин. За допомогою сучасної реклами впроваджуються нові ідеології, а отже, і політичні цінності. У багатопартійній системі з незліченною кількістю кандидатів від різних округів люди стикаються з проблемою вибору. Політична освіта і політична культура виборців тривалий час перебувають на низькому рівні. Пересічний виборець, який деся- тиліттями не бере активної участі в політичному процесі, опиняється в подвійній ситуації. З одного боку, політична реклама допомагає йому робити вибір, з іншого – заважає, дезорієнтує та маніпулює його розумом. Політична реклама вже давно вийшла за межі передвиборних кампаній. Сьогодні це питання необхідно розглядати з точки зору формування внутрішнього та зовнішнього іміджу держави. Визначено особливості політичної реклами як ефективної форми взаємодії колективних та окремих політичних суб’єктів із громадськістю. Наголошено на високому ступені актуальності для використання комунікаційних техно- логій, зокрема реклами в політичному просторі. Ключові слова: політична реклама, політичні технології, комунікаційні технології, політичний піар, політична діяльність, пропаганда.
The article analyzes the phenomenon of communication technologies – political propaganda, advertising and PR. Today, in the context of complex, communicative components of politics, the role of communication in the political process is growing, which leads to attention to the issue of political communication, which is a kind of political communication. political relations. Political advertising is one of the forms of communication in modern society. This is one of the brightest and most contradictory phenomena of modern Ukraine in recent years. The research topic is of great socio-political relevance, as in modern society the importance of such a social phenomenon as communication is growing rapidly. This position is quite natural, as the global transformation of society is accompanied not only by the penetration of communication into all spheres of public life, the emergence and development of a unique structure and qualitatively new communication processes, but also a deep rethinking of changes in social and communication spheres, its impact on the nature of social relations. With the help of modern advertising, new ideologies and, consequently, political values are introduced. In a multi-party system with countless candidates from different constituencies, people face the problem of choice. The political education and political culture of voters have long been low. The average voter, who has not taken an active part in the political process for decades, finds himself in a double situation. On the one hand, political advertising helps him make a choice, on the other – it hinders, disorients and manipulates his mind. Political advertising has long gone beyond election campaigns. Today this issue must be considered in terms of shaping the internal and external image of the state. To study the features of political advertising as an effective form of interaction of collective and individual political actors with the public. A high degree of relevance for the use of communication technologies, in particular advertising in the political space, has been identified. Key words: political advertising, political technologies, communication technologies, political PR, political activity, propaganda.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39568
Розташовується у зібраннях:Регіональні студії №27 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf353.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.