Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39643
Title: Студенство як соціальний феномен: концептуальний вимір
Other Titles: Student community as a social phenomenon: conceptual dimension
Authors: Алмашій, Альона Олександрівна
Keywords: студент, студентство, освіта, соціалізація особистості, студентське самоврядування, професійна направленість
Issue Date: 2020
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Алмашій А.О. Студенство як соціальний феномен: концептуальний вимір / А.О. Алмашій // Регіональні студії. – Ужгород, Видавничий дім «Гельветика». Вип. 20. – 2020. – С.80-84.
Series/Report no.: Регіональні студії;
Abstract: В Україні, починаючи з ХІХ століття та з моменту побудови нової демократичної держави, важливим і активним актором у суспільстві є студентська молодь. Швидкозмінні реалії сьогодення кладуть перед суспільством завдання залучення особистості до соціального буття, її адаптації в соціумі, сприяння гармонійному розвитку, формування певних навичок і вмінь. У роботі з’ясовуються особливості особистісного становлення студентів вищих навчаль- них закладів із перспективною проекцією на професійну діяльність у майбутньому та теоретичне підґрунтя цього феномену. Саме під час навчання у вищому навчальному закладі відбуваються системні зміни ціннісних орієнтацій, що пов’язані, з одного боку, зі становленням характеру та інтелекту особистості, а з іншого – інтенсивним фор- муванням спеціальних здібностей у зв’язку зі спеціалізацією. Цікавим є те, що студентство – це потенційна база кваліфікованих кадрів країни, це двигун розвитку економічного і духовного потенціалу українського суспільства. Також важливим у даній статті є з’ясування соціального розвитку молоді (студента), процес формування студента, його індивідно-особистісних рис та якостей, необхідних для виконання майбутньої професійної діяльності, яка є головним напрямком життєдіяльності студента. Також дана тематика наштовхує на думку про необхідність дослі- дження значення органів студентського самоврядування, їх впливу на студента в цілому, оскільки саме студентське самоврядування об’єднує всіх студентів відповідного вищого навчального закладу, які мають рівні права та можуть обиратися та бути обраними в робочі, дорадчі, виборні та інші органи студентського самоврядування. Студентське самоврядування є однією з перших сходинок до громадянського суспільства, а також це практична школа для тих, хто бажає спробувати себе в ролі керівника, адміністратора чи лідера. Ключові слова: студент, студентство, освіта, соціалізація особистості, студентське самоврядування, професійна направленість.
In Ukraine, since the nineteenth century and since the establishment of a new democratic state, student youth are an important and active actor in society. The rapidly changing realities of today put the task of engaging the individual in social life, adapting him to society, promoting harmonious development, developing specific skills and abilities. The peculiarities of personal formation of students of higher educational institutions with the perspective projection for professional activity in the future and the theoretical basis of this phenomenon are revealed in work. It is during higher education that systematic changes in value orientations occur. On the one hand, they are connected, with the development of character and intelligence of the individual, and on the other, with the intensive formation of exceptional abilities in connection to specialization. Interestingly, student life is a potential base of qualified personnel of the country. It is an engine of development of the economic and spiritual potential of Ukrainian society. It is also crucial to find out the social development of the youth (student), the process of their formation as a student, his/her individual personality traits and qualities, which are necessary for the fulfillment of future professional activity, which is the main direction of the student’s life activity. Also, this topic emphasizes the need to study the importance of student self-government bodies, their impact on the student as a whole. As far as it is, student self-government that unites all students of the respective higher education institution who have equal rights and can be elected and elect to work, advisory, elective and other student self-government bodies. Student self-government is one of the first steps in civil society, and it is also a practical school for those who wish to try themselves as a manager, administrator, or leader. Key words: student, student body, education, social specialties, student self-education, professional focus.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39643
Appears in Collections:Регіональні студії №20 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf379.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.