Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39685
Title: | Навчальна програма та методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів з дисципліни «Сучасні інформаційні технології в професійній діяльності вчителя географії» (для студентів спец. 014.07 Середня освіта (Географія)) |
Authors: | Карабінюк, Микола Миколайович |
Keywords: | Інформаційні технології та навчання, Сучасні інформаційні технології, педагогічна діяльність, інформаційні системи, програмне забезпечення |
Issue Date: | Sep-2021 |
Publisher: | ПП Данило С. І. |
Citation: | Карабінюк М. М. Навчальна програма та методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів з дисципліни «Сучасні інформаційні технології в професійній діяльності вчителя географії» (для студентів спец. 014.07 Середня освіта (Географія)). Ужгород: ПП Данило С. І., 2021. 28 с. |
Abstract: | Навчальний курс «Сучасні інформаційні технології в професійній діяльності вчителя географії» є обов’язковим компонентом циклу професійної підготовки студентів спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія) у ДВНЗ «Ужгородський національний університет». У процесі вивчення навчальної дисципліни студенти ознайомлюються із різновидами сучасних інформаційних технологій та засвоюють основи і методичні прийоми їх використання у педагогічній діяльності. Подано навчальну програму та перелік тем, літературу і завдання для самостійної роботи студентів, які здобувають фах за спеціальністю 014.07 Середня освіта (Географія). Для студентів географічних факультетів ВНЗ України. |
Type: | Text |
Publication type: | Методичні рекомендації |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39685 |
Appears in Collections: | Навчально - методичні видання кафедри фізичної географії та раціонального природокористування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Методичка (ціла).pdf | методичка | 882 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.