Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/396
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМиськів, Валентина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2014-12-22T12:47:31Z-
dc.date.available2014-12-22T12:47:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМиськів, В. А. Психологічний механізм граматичної інтерференції у процесі навчання англійської мови після німецької у майбутніх філологів [Текст] / В. А. Миськів // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 107–111. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 110 (20 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/396-
dc.descriptionThe article deals with the psychological mechanism of grammar interference in the process of learning second foreign language. The psycholinguistics aspect that deny effective learning a foreign language and which is considered in the process of teaching English as a second foreign language based on German as a fi rst foreign language has been analyzed. The problem of interlingual interaction in learning English as a second language has been investigated. The factors interacting in the process of learning the second foreign language in trilingualism havebeen defi ned. Key words: grammar interference, psycholinguistic aspect, interlingual interference, intralingual interference, second foreign language.uk
dc.description.abstractОписується психологічний механізм граматичної інтерференції у процесі вивчення другої іноземної мови. Проаналізовано психолінгвістичні аспекти, що перешкоджають ефективному оволодінню іно-земною мовою і які слід враховувати у процесі на-вчання англійської мови як другої іноземної, на базі німецької мови як першої іноземної мови. Досліджу-ється проблема міжмовної взаємодії в оволодінні англійською мовою як другою іноземною. Визначено фактори, що взаємодіють у процесі навчання другої іноземної мови в умовах трилінгвізму. Ключові слова: граматична інтерференція, пси-холінгвістичний аспект, міжмовна інтерференція, внутрішньомовна інтерференція, друга іноземна мова.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectграматична інтерференціяuk
dc.subjectпсихолінгвістичний аспектuk
dc.subjectміжмовна інтерференціяuk
dc.subjectвнутрішньомовна інтерференціяuk
dc.subjectдруга іноземна моваuk
dc.titleПсихологічний механізм граматичної інтерференції у процесі навчання англійської мови після німецької у майбутніх філологівuk
dc.title.alternativePsychological mechanisms of grammatical interference in teaching english after teaching german to future philologistsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 29

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ГРАМАТИЧНОЇ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇ.pdf273.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.