Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/396
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Миськів, Валентина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-22T12:47:31Z | - |
dc.date.available | 2014-12-22T12:47:31Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Миськів, В. А. Психологічний механізм граматичної інтерференції у процесі навчання англійської мови після німецької у майбутніх філологів [Текст] / В. А. Миськів // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 107–111. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 110 (20 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/396 | - |
dc.description | The article deals with the psychological mechanism of grammar interference in the process of learning second foreign language. The psycholinguistics aspect that deny effective learning a foreign language and which is considered in the process of teaching English as a second foreign language based on German as a fi rst foreign language has been analyzed. The problem of interlingual interaction in learning English as a second language has been investigated. The factors interacting in the process of learning the second foreign language in trilingualism havebeen defi ned. Key words: grammar interference, psycholinguistic aspect, interlingual interference, intralingual interference, second foreign language. | uk |
dc.description.abstract | Описується психологічний механізм граматичної інтерференції у процесі вивчення другої іноземної мови. Проаналізовано психолінгвістичні аспекти, що перешкоджають ефективному оволодінню іно-земною мовою і які слід враховувати у процесі на-вчання англійської мови як другої іноземної, на базі німецької мови як першої іноземної мови. Досліджу-ється проблема міжмовної взаємодії в оволодінні англійською мовою як другою іноземною. Визначено фактори, що взаємодіють у процесі навчання другої іноземної мови в умовах трилінгвізму. Ключові слова: граматична інтерференція, пси-холінгвістичний аспект, міжмовна інтерференція, внутрішньомовна інтерференція, друга іноземна мова. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | граматична інтерференція | uk |
dc.subject | психолінгвістичний аспект | uk |
dc.subject | міжмовна інтерференція | uk |
dc.subject | внутрішньомовна інтерференція | uk |
dc.subject | друга іноземна мова | uk |
dc.title | Психологічний механізм граматичної інтерференції у процесі навчання англійської мови після німецької у майбутніх філологів | uk |
dc.title.alternative | Psychological mechanisms of grammatical interference in teaching english after teaching german to future philologists | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 29 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ГРАМАТИЧНОЇ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇ.pdf | 273.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.