Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/396
Назва: | Психологічний механізм граматичної інтерференції у процесі навчання англійської мови після німецької у майбутніх філологів |
Інші назви: | Psychological mechanisms of grammatical interference in teaching english after teaching german to future philologists |
Автори: | Миськів, Валентина Анатоліївна |
Ключові слова: | граматична інтерференція, психолінгвістичний аспект, міжмовна інтерференція, внутрішньомовна інтерференція, друга іноземна мова |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Миськів, В. А. Психологічний механізм граматичної інтерференції у процесі навчання англійської мови після німецької у майбутніх філологів [Текст] / В. А. Миськів // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 107–111. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 110 (20 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Описується психологічний механізм граматичної інтерференції у процесі вивчення другої іноземної мови. Проаналізовано психолінгвістичні аспекти, що перешкоджають ефективному оволодінню іно-земною мовою і які слід враховувати у процесі на-вчання англійської мови як другої іноземної, на базі німецької мови як першої іноземної мови. Досліджу-ється проблема міжмовної взаємодії в оволодінні англійською мовою як другою іноземною. Визначено фактори, що взаємодіють у процесі навчання другої іноземної мови в умовах трилінгвізму. Ключові слова: граматична інтерференція, пси-холінгвістичний аспект, міжмовна інтерференція, внутрішньомовна інтерференція, друга іноземна мова. |
Опис: | The article deals with the psychological mechanism of grammar interference in the process of learning second foreign language. The psycholinguistics aspect that deny effective learning a foreign language and which is considered in the process of teaching English as a second foreign language based on German as a fi rst foreign language has been analyzed. The problem of interlingual interaction in learning English as a second language has been investigated. The factors interacting in the process of learning the second foreign language in trilingualism havebeen defi ned. Key words: grammar interference, psycholinguistic aspect, interlingual interference, intralingual interference, second foreign language. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/396 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ГРАМАТИЧНОЇ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇ.pdf | 273.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.