Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/396
Title: Психологічний механізм граматичної інтерференції у процесі навчання англійської мови після німецької у майбутніх філологів
Other Titles: Psychological mechanisms of grammatical interference in teaching english after teaching german to future philologists
Authors: Миськів, Валентина Анатоліївна
Keywords: граматична інтерференція, психолінгвістичний аспект, міжмовна інтерференція, внутрішньомовна інтерференція, друга іноземна мова
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Миськів, В. А. Психологічний механізм граматичної інтерференції у процесі навчання англійської мови після німецької у майбутніх філологів [Текст] / В. А. Миськів // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 107–111. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 110 (20 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Описується психологічний механізм граматичної інтерференції у процесі вивчення другої іноземної мови. Проаналізовано психолінгвістичні аспекти, що перешкоджають ефективному оволодінню іно-земною мовою і які слід враховувати у процесі на-вчання англійської мови як другої іноземної, на базі німецької мови як першої іноземної мови. Досліджу-ється проблема міжмовної взаємодії в оволодінні англійською мовою як другою іноземною. Визначено фактори, що взаємодіють у процесі навчання другої іноземної мови в умовах трилінгвізму. Ключові слова: граматична інтерференція, пси-холінгвістичний аспект, міжмовна інтерференція, внутрішньомовна інтерференція, друга іноземна мова.
Description: The article deals with the psychological mechanism of grammar interference in the process of learning second foreign language. The psycholinguistics aspect that deny effective learning a foreign language and which is considered in the process of teaching English as a second foreign language based on German as a fi rst foreign language has been analyzed. The problem of interlingual interaction in learning English as a second language has been investigated. The factors interacting in the process of learning the second foreign language in trilingualism havebeen defi ned. Key words: grammar interference, psycholinguistic aspect, interlingual interference, intralingual interference, second foreign language.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/396
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.