Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіш, Галина Вікторівна-
dc.contributor.authorШпіс, Нікіта Арпадович-
dc.date.accessioned2022-03-23T15:57:06Z-
dc.date.available2022-03-23T15:57:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКіш Г., Шпіс Н. Завдання, мета та інструменти антикризового менеджменту ресторанних підприємств в умовах пандемії Сovid-19. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2022. Випуску № 1 (34). С. 96-101uk
dc.identifier.issn2518-1971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39743-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичним питанням дослідження антикризового управління підприємств загалом, та підприємств ресторанного бізнесу, зокрема. Сформовано основну мету антикризового менеджменту для закладів ресторанного господарства. Визначено перелік базових завдань, що постають перед підприємцями ресторанної сфери під час реалізації антикризових заходів в умовах пандемії COVID-19, серед яких: виведення ресторанного господарства з правового статусу банкрута, протидія та діяльність, спрямована на уникнення статусу банкрута, локалізація явищ кризового характеру, стабілізація фінансової діяльності та фінансового стану ресторанного підприємства, запобігання повторного настання явищ кризового характеру та інші. Сформовано перелік інструментів антикризового управління, що може різнитися залежно від виду антикризового менеджменту: чи то з метою профілактики, чи вже безпосередньо в кризових умовах.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectкризаuk
dc.subjectпандемія COVID-19uk
dc.subjectантикризове управлінняuk
dc.subjectантикризовий менеджментuk
dc.subjectресторанне господарствоuk
dc.titleЗАВДАННЯ, МЕТА ТА ІНСТРУМЕНТИ АНТИКРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ РЕСТОРАННИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Східна Європа №1 (34).pdfзбірник2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.