Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилець, О. В.-
dc.date.accessioned2022-04-11T21:29:29Z-
dc.date.available2022-04-11T21:29:29Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationГаврилець, О. В. Класифікаційні характеристики бар’єрів вступу на ринок у контексті розробки стратегії ї подолання [Текст] / О. В. Гаврилець // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред), М.М. Бойко, М.І. Пітюлич та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 21. – С. 27-33. – Бібліогр.: с. 33 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40326-
dc.description.abstractУ статті приведено погляди вчених щодо суті поняття «бар 'єр вступу», у класифікації; на основі узагальнення яких проводиться оцінка характерна її ознак та наводиться широка класифікація Акцентується увага на необхідності вивчення бар'єрів вступу з позиції даної класифікації суб'єктами решку при необхідності їх подолання, а не спорудження.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПідприємство "Ліра"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectбар'єри вступуuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectпотенційні конкурентиuk
dc.subjectструктура ринкуuk
dc.subjectфірми­ аутсайдериuk
dc.titleКласифікаційні характеристики бар’єрів вступу на ринок у контексті розробки стратегії і подоланняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 21 - 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КЛАСИФІКАЦІЙНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ БАРЄРІВ ВСТУПУ НА РИНОК.pdf2.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.