Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/407
Title: Мотивація як провідний чинник формування креативності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ
Other Titles: Motivating as a leading factor in the formation of creativity in future social teachers in higher educational establishments
Authors: Петришин, Людмила Йосипівна
Keywords: мотивація, творча мотивація, креативність, процес формування, майбутні соціальні педагоги
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Петришин, Л. Й. Мотивація як провідний чинник формування креативності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ [Текст] / Л. Й. Петришин // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 146–150. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 150 (15 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті на основі проведеного теоретико-ме-тодологічного аналізу проблеми дослідження роз-глянутий провідний внутрішній чинник формуван-ня креативності майбутніх соціальних педагогів в основних видах навчально-виховної діяльності у ви-щому навчальному закладі - мотивацію, як систему мотивів, що визначає їх конкретні форми, поведінку і вчинки; проаналізовано мотив як внутрішнє спо-нукання особистості до творчої активності та креативної діяльності; охарактеризовано творчу стратегію як мотиваційну основу формування кре-ативності. Ключові слова: мотивація, творча мотивація, креативність, процес формування, майбутні соці-альні педагоги.
Description: In the article on the basis of theoretical analysis of the problem – the leading factor in the formation of the inner creativity of future social workers has been considered in main educational activities in higher education - motivation, as motivation system that determines their specifi c forms, behaviour and actions, the motif asthe internal motivation of the individual to the creative activity and creative activity has been discussed, the, creative strategy has been described as a motivational basis for the formation of creativity. Key words: motivation, creative motivation, creativity, formation, future social teachers.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/407
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.