Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40946
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОсуховська, М.-
dc.date.accessioned2022-05-04T11:33:00Z-
dc.date.available2022-05-04T11:33:00Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationОсуховська, М. Принципи оцінки конкурентоспроможності товарів [Текст] / М. Осуховська // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 33-38. – Бібліогр.: с. 38 (8 назв). – Рез. укр.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40946-
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки конкурентоспроможність товару – це головний чинник успіху підприємства. Конкурентоспроможність товару випускає оптимальне поєднання якості, ціни, дизайну і можливості післяпродажного обслуговування. У свою чергу конкурентоспроможність товарів залежить від ряду чинників, у зв’язку з чим, поняття конкурентоспроможність достатньо об’ємне. У даній роботі розглядаються основні принципи оцінки конкурентоспроможності товару, яка забезпечує прибутковість підприємств. Кількість бібліографічних посилань – 8, мова українська.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГоверлаuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка Випуск 19;-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectякістьuk
dc.subjectсегментація ринкуuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectасортиментuk
dc.subjectпараметриuk
dc.titleПринципи оцінки конкурентоспроможності товарівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2006 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 19

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРИНЦИПИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРІВ.pdf195.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.