Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40946
Назва: Принципи оцінки конкурентоспроможності товарів
Автори: Осуховська, М.
Ключові слова: конкурентоспроможність, якість, сегментація ринку, товар, асортимент, параметри
Дата публікації: 2006
Видавництво: Говерла
Бібліографічний опис: Осуховська, М. Принципи оцінки конкурентоспроможності товарів [Текст] / М. Осуховська // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 33-38. – Бібліогр.: с. 38 (8 назв). – Рез. укр.
Серія/номер: Економіка Випуск 19;
Короткий огляд (реферат): В умовах ринкової економіки конкурентоспроможність товару – це головний чинник успіху підприємства. Конкурентоспроможність товару випускає оптимальне поєднання якості, ціни, дизайну і можливості післяпродажного обслуговування. У свою чергу конкурентоспроможність товарів залежить від ряду чинників, у зв’язку з чим, поняття конкурентоспроможність достатньо об’ємне. У даній роботі розглядаються основні принципи оцінки конкурентоспроможності товару, яка забезпечує прибутковість підприємств. Кількість бібліографічних посилань – 8, мова українська.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40946
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРИНЦИПИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРІВ.pdf195.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.