Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40946
Title: Принципи оцінки конкурентоспроможності товарів
Authors: Осуховська, М.
Keywords: конкурентоспроможність, якість, сегментація ринку, товар, асортимент, параметри
Issue Date: 2006
Publisher: Говерла
Citation: Осуховська, М. Принципи оцінки конкурентоспроможності товарів [Текст] / М. Осуховська // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 33-38. – Бібліогр.: с. 38 (8 назв). – Рез. укр.
Series/Report no.: Економіка Випуск 19;
Abstract: В умовах ринкової економіки конкурентоспроможність товару – це головний чинник успіху підприємства. Конкурентоспроможність товару випускає оптимальне поєднання якості, ціни, дизайну і можливості післяпродажного обслуговування. У свою чергу конкурентоспроможність товарів залежить від ряду чинників, у зв’язку з чим, поняття конкурентоспроможність достатньо об’ємне. У даній роботі розглядаються основні принципи оцінки конкурентоспроможності товару, яка забезпечує прибутковість підприємств. Кількість бібліографічних посилань – 8, мова українська.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40946
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРИНЦИПИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРІВ.pdf195.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.