Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40952
Title: | Проблеми функціонування бізнес-середовища в контексті удосконалення механізму управління економічним розвитком регіону |
Authors: | Конопльова, І. О. |
Keywords: | регіональне управління, розвиток регіону, економічні процеси, органи влади, бізнес-середовище, агентства регіонального та місцевого розвитку, проекти розвитку |
Issue Date: | 2006 |
Publisher: | Говерла |
Citation: | Конопльова, І. О. Проблеми функціонування бізнес-середовища в контексті удосконалення механізму управління економічним розвитком регіону [Текст] / І. О. Конопльова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 63-67. – Бібліогр.: с. 67 (7 назв). – Рез. укр. |
Series/Report no.: | Економіка Випуск 19; |
Abstract: | Розглянуто проблему сучасного механізму управління економічними процесами у контексті бізнес середовища, що полягає у відсутності зворотного зв’язку між суб’єктом та об’єктом управлін-ня, зроблено аналіз діяльності агентств регіонального та місцевого розвитку, як важливої ланки цього механізму та інноваційного інструменту його удосконалення, визначено роль органів влади у реалізації проектів підприємницьким сектором, окреслено напрями удосконалення механізму управління економічними процесами регіону та визначено перспективи подальших досліджень у даній проблематиці. Кількість бібліографічних посилань – 7; мова – українська. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40952 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПРОБЛЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА.pdf | 189 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.