Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41065
Назва: Особливості та тенденції у міжнародній торгівлі послугами
Автори: Товт, К. С.
Ключові слова: міжнародна торгівля, ринок послуг, структура ринку послуг, український ринок, послуг
Дата публікації: 2006
Видавництво: Говерла
Бібліографічний опис: Товт, К. С. Особливості та тенденції у міжнародній торгівлі послугами [Текст] / К. С. Товт // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 173-181. – Бібліогр.: с. 180-181 (24 назви). – Рез. укр.
Серія/номер: Економіка Випуск 19;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються проблеми формування світового ринку послуг, дається характеристика особливостям і тенденціям міжнародної торгівлі послугами, основним способам їх надання, наведена статистична інформація щодо частки сфери послуг у ВВП, їх структури у торгівлі по-слугами в окремих країнах Європейського співтовариства, особлива увага приділена одному з важливіших видів таких послуг – купівлі-продажу послуг туризму, визначенню факторів приваб-ливості для туристів окремих регіонів світу, а також досліджені питання становлення і розвит-ку українського ринку послуг в контексті їх світового розвитку Кількість бібліографічних посилань – 24; мова – українська.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41065
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ТА ТЕНДЕНЦІЇ.pdf243.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.