Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПонзель, Уляна Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-12-23T12:06:27Z-
dc.date.available2014-12-23T12:06:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПонзель, У. В. Реалізація міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів [Текст] / У. В. Понзель // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 157–160. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 159 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/410-
dc.descriptionThe relevance of the material set out in the article is conditioned with the fact that the isolationof disciplines does not provide continuity and the achievement of such goals of pedagogic education as a holistic personality development, improvement of basic and vocational training is possible with the introduction of interdisciplinary connections in the educational process of a higher school. The article deals with the initial pedagogic education by facilities of inter-subjects’ connections, appropriateness of their use in the classroom and the practical application, need to implement this problem in a higher education. Methods of implementation discussed in this article will effectively implement interdisciplinary communication in the educational process. Key words: inter-subjects’ connections, methods of inter-subjects’ connections realization, teacher professional education.uk
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена тим, що ізольованість дисциплін не забез-печує наступності, а досягнення таких цілей педа-гогічної освіти, як цілісний розвиток особистості, підвищення рівня фундаментальної й професійної підготовки, можливе за умови впровадження між-предметних зв'язків у навчально-виховний процес вищої школи. В статті розглядається питання про професійну підготовку майбутніх педагогів засо-бами міжпредметних зв’язків, доцільність їх вико-ристання на заняттях і застосування на практиці, необхідність впровадження цієї проблеми в систе-мі вищої освіти. Методика реалізації, розглянута у статті, дозволить ефективно впроваджувати міжпредметні зв’язки у навчально-виховний процес. Ключові слова: міжпредметні зв’язки, методика реалізації міжпредметних зв’язків, професійна під-готовка вчителя.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.subjectметодика реалізації міжпредметних зв’язківuk
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителяuk
dc.titleРеалізація міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класівuk
dc.title.alternativeImplementing the inter-subjects’ connections in the process of professional training of future primary school teachersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.