Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/410
Назва: Реалізація міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів
Інші назви: Implementing the inter-subjects’ connections in the process of professional training of future primary school teachers
Автори: Понзель, Уляна Володимирівна
Ключові слова: міжпредметні зв’язки, методика реалізації міжпредметних зв’язків, професійна підготовка вчителя
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Понзель, У. В. Реалізація міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів [Текст] / У. В. Понзель // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 157–160. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 159 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена тим, що ізольованість дисциплін не забез-печує наступності, а досягнення таких цілей педа-гогічної освіти, як цілісний розвиток особистості, підвищення рівня фундаментальної й професійної підготовки, можливе за умови впровадження між-предметних зв'язків у навчально-виховний процес вищої школи. В статті розглядається питання про професійну підготовку майбутніх педагогів засо-бами міжпредметних зв’язків, доцільність їх вико-ристання на заняттях і застосування на практиці, необхідність впровадження цієї проблеми в систе-мі вищої освіти. Методика реалізації, розглянута у статті, дозволить ефективно впроваджувати міжпредметні зв’язки у навчально-виховний процес. Ключові слова: міжпредметні зв’язки, методика реалізації міжпредметних зв’язків, професійна під-готовка вчителя.
Опис: The relevance of the material set out in the article is conditioned with the fact that the isolationof disciplines does not provide continuity and the achievement of such goals of pedagogic education as a holistic personality development, improvement of basic and vocational training is possible with the introduction of interdisciplinary connections in the educational process of a higher school. The article deals with the initial pedagogic education by facilities of inter-subjects’ connections, appropriateness of their use in the classroom and the practical application, need to implement this problem in a higher education. Methods of implementation discussed in this article will effectively implement interdisciplinary communication in the educational process. Key words: inter-subjects’ connections, methods of inter-subjects’ connections realization, teacher professional education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/410
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ.pdf225.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.