Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/413
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, Анна Михайлівна-
dc.date.accessioned2014-12-23T12:40:21Z-
dc.date.available2014-12-23T12:40:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПопович, А. М. Соціальна робота як об’єкт іміджу [Текст] / А. М. Попович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 167–170. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 170 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/413-
dc.descriptionThe article describes a series of key positions about the image of a profession of "social work", concerning the interpretation of key concepts and specifi city of this phenomenon at the level of its subject-objectconditioning. The importance and publicity are defi ned as basic criteria of image. The author outlines the existing differences between the ideal and the real image of a profession of "social work" in Ukraine, determines its empirical interpretation and development of appropriate tools as prospects for further scientifi c research. Key words: social image, the image of a profession, the criteria of image object, image formation, the perfect image, the real image.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуті ряд ключових щодо іміджу професії «соціальна робота» позицій, які стосують-ся тлумачення ключових понять та специфіки цього феномену на рівні його суб’єктно-об’єктної зумов-леності. Значимість і публічність виокремлені як базові критерії іміджу. Автор окреслює наявні роз-біжності між ідеальним і реальним іміджем про-фесії «соціальна робота» в Україні, визначає його емпіричну інтерпретацію і розробку відповідного інструментарію як перспективу для подальших на-укових розвідок. Ключові слова: імідж соціальний, імідж професії, критерії іміджевого об’єкта, формування іміджу, ідеальний імідж, реальний імідж.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectімідж соціальнийuk
dc.subjectімідж професіїuk
dc.subjectкритерії іміджевого об’єктаuk
dc.subjectформування іміджуuk
dc.subjectідеальний іміджuk
dc.subjectреальний іміджuk
dc.titleСоціальна робота як об’єкт іміджуuk
dc.title.alternativeSocial work as an object of imageuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СОЦІАЛЬНА РОБОТА ЯК ОБ’ЄКТ ІМІДЖУ.pdf278.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.