Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/413
Назва: Соціальна робота як об’єкт іміджу
Інші назви: Social work as an object of image
Автори: Попович, Анна Михайлівна
Ключові слова: імідж соціальний, імідж професії, критерії іміджевого об’єкта, формування іміджу, ідеальний імідж, реальний імідж
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Попович, А. М. Соціальна робота як об’єкт іміджу [Текст] / А. М. Попович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 167–170. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 170 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті ряд ключових щодо іміджу професії «соціальна робота» позицій, які стосують-ся тлумачення ключових понять та специфіки цього феномену на рівні його суб’єктно-об’єктної зумов-леності. Значимість і публічність виокремлені як базові критерії іміджу. Автор окреслює наявні роз-біжності між ідеальним і реальним іміджем про-фесії «соціальна робота» в Україні, визначає його емпіричну інтерпретацію і розробку відповідного інструментарію як перспективу для подальших на-укових розвідок. Ключові слова: імідж соціальний, імідж професії, критерії іміджевого об’єкта, формування іміджу, ідеальний імідж, реальний імідж.
Опис: The article describes a series of key positions about the image of a profession of "social work", concerning the interpretation of key concepts and specifi city of this phenomenon at the level of its subject-objectconditioning. The importance and publicity are defi ned as basic criteria of image. The author outlines the existing differences between the ideal and the real image of a profession of "social work" in Ukraine, determines its empirical interpretation and development of appropriate tools as prospects for further scientifi c research. Key words: social image, the image of a profession, the criteria of image object, image formation, the perfect image, the real image.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/413
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦІАЛЬНА РОБОТА ЯК ОБ’ЄКТ ІМІДЖУ.pdf278.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.