Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДочинець, І.В.-
dc.date.accessioned2015-09-22T11:38:50Z-
dc.date.available2015-09-22T11:38:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДочинець, І. В. Регіональний маркетинг: сутність, цілі та завдання [Текст] / І. В. Дочинець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 1 (45) Том 1. – С. 65–68. – Бібліогр.: с. 68 (13 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4147-
dc.descriptionThe article analyzed the nature and importance of regional marketing, reviewed its goals and objectives, the implementation of which is a key factor of effective development. A comparative characteristic of definitions "regional marketing" made by domestic and foreign authors had been proposed. Keywords: region, marketing, regional marketing, regional policy, economic interests, components of regional marketing.uk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сутність та значення регіонального маркетингу; розглянуто його цілі та за- вдання, реалізація яких є ключовим фактором ефективного розвитку регіону. Запропоновано порівняльну характеристику визначень поняття «регіональний маркетинг» вітчизняними та зарубіжними авторами. Ключові слова: регіон, маркетинг, регіональний маркетинг, регіональна політика, економічні інтереси, складові регіонального маркетингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectрегіонuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрегіональний маркетингuk
dc.subjectрегіональна політикаuk
dc.subjectекономічні інтересиuk
dc.subjectскладові регіонального маркетингуuk
dc.titleРегіональний маркетинг: сутність, цілі та завданняuk
dc.title.alternativeRegional marketing: essence, goals and tasksuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 1 - 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕГІОНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ.pdf379.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.