Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4147
Назва: Регіональний маркетинг: сутність, цілі та завдання
Інші назви: Regional marketing: essence, goals and tasks
Автори: Дочинець, І.В.
Ключові слова: регіон, маркетинг, регіональний маркетинг, регіональна політика, економічні інтереси, складові регіонального маркетингу
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Дочинець, І. В. Регіональний маркетинг: сутність, цілі та завдання [Текст] / І. В. Дочинець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 1 (45) Том 1. – С. 65–68. – Бібліогр.: с. 68 (13 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сутність та значення регіонального маркетингу; розглянуто його цілі та за- вдання, реалізація яких є ключовим фактором ефективного розвитку регіону. Запропоновано порівняльну характеристику визначень поняття «регіональний маркетинг» вітчизняними та зарубіжними авторами. Ключові слова: регіон, маркетинг, регіональний маркетинг, регіональна політика, економічні інтереси, складові регіонального маркетингу.
Опис: The article analyzed the nature and importance of regional marketing, reviewed its goals and objectives, the implementation of which is a key factor of effective development. A comparative characteristic of definitions "regional marketing" made by domestic and foreign authors had been proposed. Keywords: region, marketing, regional marketing, regional policy, economic interests, components of regional marketing.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4147
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 1 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕГІОНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ.pdf379.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.