Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/415
Title: | Формування організаційних умінь як основного компонента процесу підготовки вчителя |
Other Titles: | Formation of organisational skills as a main component of a teacher training |
Authors: | Постолюк, Марія Іванівна |
Keywords: | студент, організаційні вміння, підхід |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Постолюк, М. І. Формування організаційних умінь як основного компонента процесу підготовки вчителя [Текст] / М. І. Постолюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 174–175. – Біблліогр. с. : 175 (4 назви). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | В статті відображено особливості формування організаційних умінь у студентів педагогічних вищих закладів освіти в процесі вивчення біологічних дис-циплін. Розглянуто методичні підходи до формуван-ня стійких організаційних умінь засобами навчання біології на лекційних та практичних заняттях, через етапи визначення мети і завдань навчальної діяль-ності. Ключові слова: студент, організаційні вміння, підхід. |
Description: | The author of the article has considered the peculiarities of organizational skills in students of higher educational institutions in the study of biological sciences. Methodical approaches to sustainable organizational skills by means of teaching biology at lectures and practical sessions have been considered, through the stages of goal and objectives setting of training activities. Key words: student, organizational skills, approach. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/415 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ УМІНЬ ЯК ОСНОВНОГО КОМПОНЕНТА.pdf | 207.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.