Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41521
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Староста, Володимир Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-26T18:24:53Z | - |
dc.date.available | 2022-05-26T18:24:53Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Староста В.І. Основні підходи та етапи навчання учнів розв’язувати завдання з хімії. Педагогічні науки: Зб. наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. Бердянськ: БДПУ, 2008. № 1. С. 36-42. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41521 | - |
dc.description.abstract | Виконання хімічних завдань учнями, в тому числі розв’язування задач, у традиційній шкільній практиці не є предметом формування діяльнісного підходу у навчанні, а тільки формальним пошуком невідомого об’єкта. Складання завдань не є типовими операціями для більшості проаналізованих посібників, де розглядається методика розв’язування задач з хімії. На основі пропонованої схеми основних етапів розв’язування навчальних завдань можна упорядкувати та активізувати пізнавальну діяльність вчителя та учня. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | навчання учнів розв’язувати задачі; завдання з хімії | uk |
dc.title | Основні підходи та етапи навчання учнів розв’язувати завдання з хімії. | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2008_Основні підходи та етапи навчання учнів розв’язувати завдання з хімії.pdf | 220.75 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.