Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41521
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2022-05-26T18:24:53Z-
dc.date.available2022-05-26T18:24:53Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСтароста В.І. Основні підходи та етапи навчання учнів розв’язувати завдання з хімії. Педагогічні науки: Зб. наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. Бердянськ: БДПУ, 2008. № 1. С. 36-42.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41521-
dc.description.abstractВиконання хімічних завдань учнями, в тому числі розв’язування задач, у традиційній шкільній практиці не є предметом формування діяльнісного підходу у навчанні, а тільки формальним пошуком невідомого об’єкта. Складання завдань не є типовими операціями для більшості проаналізованих посібників, де розглядається методика розв’язування задач з хімії. На основі пропонованої схеми основних етапів розв’язування навчальних завдань можна упорядкувати та активізувати пізнавальну діяльність вчителя та учня.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнавчання учнів розв’язувати задачі; завдання з хіміїuk
dc.titleОсновні підходи та етапи навчання учнів розв’язувати завдання з хімії.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.