Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41521
Название: Основні підходи та етапи навчання учнів розв’язувати завдання з хімії.
Авторы: Староста, Володимир Іванович
Ключевые слова: навчання учнів розв’язувати задачі; завдання з хімії
Дата публикации: 2008
Библиографическое описание: Староста В.І. Основні підходи та етапи навчання учнів розв’язувати завдання з хімії. Педагогічні науки: Зб. наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. Бердянськ: БДПУ, 2008. № 1. С. 36-42.
Краткий осмотр (реферат): Виконання хімічних завдань учнями, в тому числі розв’язування задач, у традиційній шкільній практиці не є предметом формування діяльнісного підходу у навчанні, а тільки формальним пошуком невідомого об’єкта. Складання завдань не є типовими операціями для більшості проаналізованих посібників, де розглядається методика розв’язування задач з хімії. На основі пропонованої схеми основних етапів розв’язування навчальних завдань можна упорядкувати та активізувати пізнавальну діяльність вчителя та учня.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41521
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.