Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41521
Title: | Основні підходи та етапи навчання учнів розв’язувати завдання з хімії. |
Authors: | Староста, Володимир Іванович |
Keywords: | навчання учнів розв’язувати задачі; завдання з хімії |
Issue Date: | 2008 |
Citation: | Староста В.І. Основні підходи та етапи навчання учнів розв’язувати завдання з хімії. Педагогічні науки: Зб. наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. Бердянськ: БДПУ, 2008. № 1. С. 36-42. |
Abstract: | Виконання хімічних завдань учнями, в тому числі розв’язування задач, у традиційній шкільній практиці не є предметом формування діяльнісного підходу у навчанні, а тільки формальним пошуком невідомого об’єкта. Складання завдань не є типовими операціями для більшості проаналізованих посібників, де розглядається методика розв’язування задач з хімії. На основі пропонованої схеми основних етапів розв’язування навчальних завдань можна упорядкувати та активізувати пізнавальну діяльність вчителя та учня. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41521 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2008_Основні підходи та етапи навчання учнів розв’язувати завдання з хімії.pdf | 220.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.