Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41521
Назва: Основні підходи та етапи навчання учнів розв’язувати завдання з хімії.
Автори: Староста, Володимир Іванович
Ключові слова: навчання учнів розв’язувати задачі; завдання з хімії
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Староста В.І. Основні підходи та етапи навчання учнів розв’язувати завдання з хімії. Педагогічні науки: Зб. наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. Бердянськ: БДПУ, 2008. № 1. С. 36-42.
Короткий огляд (реферат): Виконання хімічних завдань учнями, в тому числі розв’язування задач, у традиційній шкільній практиці не є предметом формування діяльнісного підходу у навчанні, а тільки формальним пошуком невідомого об’єкта. Складання завдань не є типовими операціями для більшості проаналізованих посібників, де розглядається методика розв’язування задач з хімії. На основі пропонованої схеми основних етапів розв’язування навчальних завдань можна упорядкувати та активізувати пізнавальну діяльність вчителя та учня.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41521
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.