Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41553
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2022-05-27T20:04:57Z-
dc.date.available2022-05-27T20:04:57Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationСтароста В.І. Підходи до класифікації навчальних завдань. Проблеми освіти : Науковий збірник / М-во освіти і науки України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. Київ, 2007. Вип. 53. С. 24-28.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41553-
dc.description.abstractДосліджені та доповнені класифікаційні ознаки навчальних завдань. Вперше в методиці навчання хімії запропонована комплексна класифікація завдань із хімії з позицій системно-структурного підходу. На основі розробленої класифікації доцільно проводити подальші дослідження щодо цілеспрямованого формування системи навчальних завдань з хімії.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнавчання учнів розв’язувати задачі; класифікація завдань, завдання з хіміїuk
dc.titleПідходи до класифікації навчальних завданьuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2007_Підходи до класифікації навчальних завдань_.pdf338.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.