Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41553
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Староста, Володимир Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-27T20:04:57Z | - |
dc.date.available | 2022-05-27T20:04:57Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Староста В.І. Підходи до класифікації навчальних завдань. Проблеми освіти : Науковий збірник / М-во освіти і науки України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. Київ, 2007. Вип. 53. С. 24-28. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41553 | - |
dc.description.abstract | Досліджені та доповнені класифікаційні ознаки навчальних завдань. Вперше в методиці навчання хімії запропонована комплексна класифікація завдань із хімії з позицій системно-структурного підходу. На основі розробленої класифікації доцільно проводити подальші дослідження щодо цілеспрямованого формування системи навчальних завдань з хімії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | навчання учнів розв’язувати задачі; класифікація завдань, завдання з хімії | uk |
dc.title | Підходи до класифікації навчальних завдань | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2007_Підходи до класифікації навчальних завдань_.pdf | 338.93 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.