Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41553
Назва: Підходи до класифікації навчальних завдань
Автори: Староста, Володимир Іванович
Ключові слова: навчання учнів розв’язувати задачі; класифікація завдань, завдання з хімії
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Староста В.І. Підходи до класифікації навчальних завдань. Проблеми освіти : Науковий збірник / М-во освіти і науки України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. Київ, 2007. Вип. 53. С. 24-28.
Короткий огляд (реферат): Досліджені та доповнені класифікаційні ознаки навчальних завдань. Вперше в методиці навчання хімії запропонована комплексна класифікація завдань із хімії з позицій системно-структурного підходу. На основі розробленої класифікації доцільно проводити подальші дослідження щодо цілеспрямованого формування системи навчальних завдань з хімії.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41553
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2007_Підходи до класифікації навчальних завдань_.pdf338.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.