Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41553
Title: Підходи до класифікації навчальних завдань
Authors: Староста, Володимир Іванович
Keywords: навчання учнів розв’язувати задачі; класифікація завдань, завдання з хімії
Issue Date: 2007
Citation: Староста В.І. Підходи до класифікації навчальних завдань. Проблеми освіти : Науковий збірник / М-во освіти і науки України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. Київ, 2007. Вип. 53. С. 24-28.
Abstract: Досліджені та доповнені класифікаційні ознаки навчальних завдань. Вперше в методиці навчання хімії запропонована комплексна класифікація завдань із хімії з позицій системно-структурного підходу. На основі розробленої класифікації доцільно проводити подальші дослідження щодо цілеспрямованого формування системи навчальних завдань з хімії.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41553
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2007_Підходи до класифікації навчальних завдань_.pdf338.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.