Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2022-05-27T20:23:11Z-
dc.date.available2022-05-27T20:23:11Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationСтароста В.І. Сучасні проблеми використання завдань у навчально-виховному процесі. Проблеми освіти: Науково-методичний збірник / М-во освіти і науки України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. Київ, 2007. Вип. 50. С. 83-89. ISBN 966-597-072-0uk
dc.identifier.isbn966-597-072-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41554-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз науково-методичної літератури та реалій сьогоднішньої практики хімічної освіти щодо застосування навчальних завдань аби виявити існуючі проблеми та запропонувати шляхи їх вирішення. Показано, що основна частина вчителів усвідомлює позитивну роль і значення складання завдань учнями, але використовують такий прийом недостатньо. Як показує дослідження, одна з причин полягає в тому, що частина вчителів (35 %) не зовсім полюбляє процес розв’язування задач, бо недостатньо ним володіють. Тому ми вважаємо, що проблему використання завдань потрібно вирішувати комплексно як на рівні вищої школи під час підготовки майбутніх вчителів хімії, так і на рівні середньої школи у процесі проведення різних форм навчально-виховного процесу з хімії.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнавчання учнів розв’язувати задачі; складання завдань, завдання з хіміїuk
dc.subjectобучение учащихся решать задачи, составление заданий,задания по химииuk
dc.titleСучасні проблеми використання завдань у навчально-виховному процесіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.