Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/419
Назва: Фактори підвищення мотивації отримання нових знань в галузі туризму сучасними засобами інформаційно-комунікаційних технологій
Інші назви: Factors of increasing the motivation to get new knowledge in the field of tourism with modern means of information and communication technologies
Автори: Савчук, Людмила Олександрівна
Ключові слова: туристична галузь, мотивація, інформація, інформаційна діяльність, інформаційно-комунікаційні технології
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Савчук, Л. О. Фактори підвищення мотивації отримання нових знань в галузі туризму сучасними засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / Л. О. Савчук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 188–190. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 190 (4 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто вплив туристичної галузі на економіку України, зазначено, що сполучним центром різних виробників у рамках туристичної галузі є інформаційна діяльність, визначено роль сучасних засобів інформаційно-комунікаційних технологій в освоєнні нових знань, виокремлено фактори підви-щення мотивації, зроблено висновок щодо перспек-тив розвитку туризму. Ключові слова: туристична галузь, мотивація, інформація, інформаційна діяльність, інформаційно-комунікаційні технології.
Опис: The paper considers the infl uence of tourism on the economy of Ukraine; it has been indicated that informational activity is a connecting center of various manufacturers within the tourism industry; the role of modern information and communication technologies in the development of new knowledge has been defi ned; the ways of increasing the motivation have been identifi ed; it has been concluded regarding the prospects of tourism development. Key words: tourism industry, motivation, information, information activity, information and communication technology.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/419
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАКТОРИ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ОТРИМАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ В ГАЛУЗІ.pdf247.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.