Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4204
Title: Формирование себестоимости инновационного продукта: новый методический аспект
Other Titles: Calculation of the innovative product cost: a new methodical aspect
Authors: Авилкина, М.А.
Костюкова, С.Н.
Keywords: инновационный продукт, сопутствующий продукт, инновационный процесс, себестоимость, затраты, научно-инновационная деятельность
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Авилкина, М. А. Формирование себестоимости инновационного продукта: новый методический аспект [Текст] / М. А. Авилкина, С. Н. Костюкова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 1 (45) Том 1. – С. 231–237. – Бібліогр.: с. 237 (2 назви).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У статті сформульовано актуальні проблеми чинного законодавства Білорусії у сфері обліку витрат і результатів науково-інноваційної діяльності, запропоновано напрями їх вирішення. Представлено роз- роблену методику обчислення фактичної собівартості результату науково-інноваційної діяльності - інноваційного продукту. Новизна методики полягає у визначенні достовірного значення фактичної со- бівартості результату інноваційної діяльності, що виступає новим об'єктом калькулювання на основі підсумовування вартостей виконання наступних етапів створення інноваційного продукту: «фундамен- тальні наукові дослідження», «прикладні наукові дослідження», «розробки», «трансфер технологій», «впровадження». Практична значущість нової методики полягає в забезпеченні можливості об'єктивної оцінки економічної ефективності витрат на створення результатів науково-інноваційної діяльності на основі використання достовірної інформації про фактичну собівартість інноваційних продуктів і до- ходів, ними забезпечених. Ключевые слова: инновационный продукт, сопутствующий продукт, инновационный процесс, себесто- имость, затраты, научно-инновационная деятельность.
Description: In the article, the actual problems of innovative product cost accounting are considered. The developed method of calculating the actual cost of the innovative product allows determining its fair value by summarizing the expenses on performing the following steps of innovative product creation: "basic scientific research", "applied research", "development", "technology transfer", "implementation", which are directly involved in the creation of innovative products. The practical significance of the worked out technique includes the ability to objectively estimate the effectiveness of scientific and innovative activities in the company. Keywords: innovative product, by-product, innovative process, cost, expenses, scientific and innovative activity.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4204
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 1 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.