Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/422
Title: Зміст і форми фахової підготовки вихователів до формування впевненості в собі в дітей старшого дошкільного віку
Other Titles: Content and form of professional training of educators for the formation of selfconfidence in seniour preschool children
Authors: Сіренко, Алла Євгніївна
Keywords: діти дошкільного віку, вихователі, впевненість в собі, форми роботи з вихователями
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Сіренко, А. Є. Зміст і форми фахової підготовки вихователів до формування впевненості в собі в дітей старшого дошкільного віку [Текст] / А. Є. Сіренко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 196–199. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 199 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті розглядаються особливості підготов-ки вихователів до формування впевненості в собі у дітей дошкільного віку та вказуються основні фор-ми роботи з педагогами дошкільної освіти. Акцен-тується увага на впровадженні активних форм на-вчання, які забезпечують системне уявлення вихова-телів щодо означеної проблеми. Ключові слова: діти дошкільного віку, виховате-лі, впевненість в собі, форми роботи з вихователями
Description: The article discusses the features of training teachers to form self-confi dence in children of preschool age and indicate the main ways of working with teachers in early childhood education. Attention is focused on the implementation of active learning, which provides a systematic understanding of educators regarding defi nite problem. Key words: preschool children, educators, confi dence, methods of work with teachers.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/422
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.