Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42338
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондаренко, Р. М.-
dc.date.accessioned2022-06-27T10:44:57Z-
dc.date.available2022-06-27T10:44:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБондаренко Р. М. Професійна підготовка психологів до роботи з дітьми з аутистичними проявами / Р. М. Бондаренко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – №1. – С.5–8.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42338-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розгляду проблеми підготовки фахівців, зокрема психологів, до роботи з дітьми з аутизмом. Останнім часом усе більше уваги приділяється проблемі вивчення й корекції різних психічних розладів у дітей. З’явилося досить багато літератури, у тому числі рекомендаційної з питань розумової відсталості, порушень навчання та виховання, відхилень поведінки й спілкування. Проте ще багато питань потребує вивчення. Так, доцільно зупинитися на проблемі раннього дитячого аутизму (далі – РДА), при якому порушення спілкування переважає в усій поведінці дитини й домінує місце у формуванні її аномального розвитку, тоді як при інших дефектах психічного розвитку порушення спілкування мають вторинний характер і значно зменшуються або зникають при корекції основного розладу: розумової відсталості, невротичних розладів, дефектів мови й слуху тощо. Корекція раннього дитячого аутизму має особливий, досить складний характер. Це призводить до необхідності вдосконалення професійної підготовки психологів.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of training specialists, in particular psychologists, to work with children with autism. Recently, more and more attention is paid to the study and correction of various mental disorders in children. There is a lot of literature, including recommendations on mental retardation, learning and upbringing disorders, behavioral and communication disorders. However, many more issues need to be explored. Thus, it is advisable to dwell on the problem of early childhood autism (hereinafter – RDA), in which communication disorders predominate in all behavior of the child and dominates in the formation of its abnormal development, while in other defects of mental development communication disorders are secondary and significantly reduced or disappear with the correction of the underlying disorder: mental retardation, neurotic disorders, speech and hearing defects, etc. Correction of early childhood autism has a special, quite complex nature. This leads to the need to improve the training of psychologists.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія.;-
dc.subjectмодельuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectкорекціяuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectpedagogical activityuk
dc.subjectcorrectionuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.titleПрофесійна підготовка психологів до роботи з дітьми з аутистичними проявамиuk
dc.title.alternativeTraining psychologists to work with children with autism spectrum manifestationsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №1 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2-Текст статті-1-1-10-20210728.pdf296.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.